معاون فنی و عمرانی شرکت عمران، آب و خدمات کیش گفت: با اعتبار بیش از ۴۵ میلیارد ریال عملیات زیر سازی و آسفالت ۱۵ هزار متر مربع معابر شهرک صنعتی شماره ۶ اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۹۹۲۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳ 07 September 2021

به گزارش«تابناک جزیره»، آرش نیک فرجام با بیان اینکه تامین زیر ساخت‌های عمرانی در مناطق مختلف برای تسهیل تردد شهروندان و افزایش رفاه آنان یکی از مهم‌ترین مسئولیت‌های شرکت است از اتمام عملیات اجرایی معابر شهرک صنعتی شماره ۶ تا پاییز امسال خبر داد.

وی افزود: هدف از اجرای این طرح تامین بهداشت محیط و نظافت شهری، ایمنی تردد وسایل نقلیه و ساماندهی این شهرک، انجام عملیات زیر سازی و تعبیه غلاف در عرض معابر و اجرای لایه آسفالت و همسطح سازی دریچه‌های منهول فاضلاب و اجرای جدول و کانیوو حاشیه خیابان براي هدایت آب‌های سطحی در این شهرک است.

معاون فنی و عمرانی شرکت عمران آب و خدمات کیش گفت: در این طرح عملیات زیر سازی و شیب بندی معابر شامل اجرای لایه بیس و ساب بیس - تعبیه غلاف براي عبور تاسیسات زیربنایی مخابرات و روشنایی معابر، اجرای آسفالت به ضخامت ۶ سانتیمتر، اصلاح دور برگردان بلوار اصلی براي ایمن سازی و تردد وسایل نقلیه، اصلاح کد‌های ارتفاعی دریچه‌های فاضلاب و اجرای جدول و کانیوو حاشیه معابر اجرایی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار