مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات جزیره:
مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات جزیره کیش گفت: طرح ایمن‌سازی سواحل این جزیره طبق استانداردهای بین المللی در حال مطالعه است.
کد خبر: ۹۹۰۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۱ 02 September 2021

به گزارش «تابناک جزیره»، عبدالنبی شرفی در این باره اظهار داشت: این طرح به منظور تطبیق مسایل ایمنی استانداردهای جهانی برای سهولت ارایه خدمات و استفاده تمام گردشگران اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه مطالعات این طرح در مرحله نهایی قرار دارد افزود: طرح پس از اتمام مطالعات و تصویب جهت اجرای طرح های مختلف به دستگاه های اجرایی جزیره ابلاغ می شود تا در سریع ترین زمان ممکن امکانات آن استاندارد سازی شود.

شرفی اضافه کرد: علاوه بر نصب تابلوهای اخباری و هشداری، دسترسی آسان معلولان، ایجاد خدمات ویژه برای استفاده آنان از سواحل، دیدبان سواحل از جمله مواردی است که در طرح ایمن‌سازی رعایت خواهد شد.

وی با بیان اینکه جزیره کیش دارای ۴۱ کیلومتر کرانه ساحلی است افزود: در گذشته برخی امکاناتی در این سواحل برای ارایه خدمت به گردشگران ایجاد شده و در نظر داریم بتوانیم در آینده این امکانات را به سمت استانداردسازی ببریم.

شرکت عمران، آب و خدمات در سال ۱۳۶۶ به عنوان بازوی اجرایی سازمان منطقه آزاد کیش با پذیرش مسئولیت های مختلف در امور خدمات مطلوب شهری ، عمرانی و زیر بنایی، بسترسازی و فراهم کردن امکانات ، توسعه زیرساخت و مکانیزه نمودن سامانه ناوگان حمل و نقل عمومی فعالیت خود را آغاز کرده است.

مطالعه و اجرای طرح های زیربنایی عمرانی، توسعه و نگهداری، راهبری و نگهداری امور شهری در قالب پروژه ها، مستحدثات عمومی و خصوصی، ارایه خدمات آتش نشانی، جمع‌آوری ، انتقال ، تصفیه فاضلاب مطابق استانداردهای ملی و بین المللی ، توزیع و تامین آب و پساب از طریق شبکه های انتقال ، برای آبیاری فضای سبز از جمله وظایف این شرکت است.

از دیگر وظایف این شرکت نظافت شهری و معابر عمومی و نظارت فنی برساخت و ساز شهری، صدور مجوز و پایان کار ساختمان، - نظارت بر خدمات تبلیغاتی و وصول هرگونه عوارض مجاز و مصوب در چارچوب ضوابط و مقررات قانونی، تامین و تولید آب شیرین و آب مصرفی فضای سبز منطقه، برنامه‌ریزی، مدیریت، انتقال و احداث شبکه و واگذاری انشعابات توزیع و فروش آب است.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار