رئیس بیمارستان کیش از موافقت وزارت بهداشت برای اختصاص ۵ هزار دُز واکسن در مرحله اول به جزیره کیش خبر داد.
کد خبر: ۹۸۸۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۶ 23 August 2021

دکتر مصطفی نادعلی نژاد گفت: براساس استاندار‌های تعیین شده و جمعیت کیش وضع بیمارستان و خدمات درمانی در کیش فراتر از استاندارد‌های کشوری و جهانی است.

وی افزود: براساس استاندار‌های جهانی در شهر‌های با جمعیت زیر ۵۰ هزار نفر در بخش‌های زنان، اطفال، داخلی، جراحی و بیهوشی هرکدام یک پزشک متخصص به همراه پزشکان عمومی در بیمارستان لازم است.

دکتر نادعلی نژاد گفت: با توجه به شرایط گردشگری کیش و محدودیت‌های مسافرتی برای ساکنان، خدمات فوق تخصصی نیز در بیمارستان ارائه می‌شود.

رئیس بیمارستان کیش گفت: بنا بر دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش مبنی بر اینکه تمامی هزینه‌های درمانی ساکنان مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان رایگان باشد، این طرح انجام شد.

وی افزود: ۳۰ تا ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به درمانگاه تنفسی، کرونا مثبت هستند.

رئیس بیمارستان کیش گفت: امروز در کمیته اقتصادی سازمان تصویب شد جمعیت بومی مبتلا به کرونا خدمات مراقبت‌های ویژه بخش تنفسی و هزینه‌های دارو‌ها را پرداخت نکنند.

وی افزود: افرادی مبتلا به کرونا که سرپایی درمان می‌شوند و نیاز به داروی رمدسیویر دارند به مدت ۵ روز این دارو را رایگان دریافت می‌کنند.

دکتر نادعلی نژاد گفت: از دوم شهریور بیمارانی که وارد درمانگاه تنفسی می‌شوند ویزیت اولیه را پرداخت می‌کنند و در صورت جواب مثبت تست کرونا هزینه‌های درمان به آنان بازگردانده می‌شود.

وی افزود: درچند روز گذشته با همکاری بخش خصوصی و نیکوکاران و تلاش‌های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و رئیس مرکز توسعه سلامت قرار شد که در مرحله اول ۵ هزار دز واکسن به جزیره کیش اختصاص یابد.

رئیس بیمارستان کیش گفت: امیدواریم با وارد شدن واکسن به کیش شیوع کرونا در کیش کاهش یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار