فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش گفت: با انهدام ۲ شبکه سوداگران مرگ ۳۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش در این جزیره کشف شد.
کد خبر: ۹۷۷۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹ 11 July 2021

به گزارش تابناک جزیره، سرهنگ علی اصغر جمالی روز یکشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و پلیس آگاهی با اقدام های فنی و تخصصی مطلع شدند ۲ باند سوداگر مرگ قصد انتقال محموله مواد مخدر از طریق دریا به کیش را دارند که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس کیش قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از هماهنگی با مقام قضایی و پس از پایش مسیرهای ساحلی که احتمال ورود مواد مخدر متصور می شد، طی گشت زنی مستمر در ۲ عملیات ضربتی ۹ نفر از اعضای شبکه سوداگران مرگ را دستگیر و از آنها مقدار ۲۶ کیلوگرم تریاک و چهار کیلوگرم حشیش کشف کردند و متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش اضافه کرد: هرچند سوداگران مرگ شیوه و شگردهای ورود و فروش مواد مخدر را تغییر می دهند اما هوشیاری مأموران این فرماندهی با همکاری خوب مردم شریف موفقیت های خوبی را در امر مبارزه با مواد مخدر به ارمغان داشته است.

جزیره کیش از جزیره های استان هرمزگان با بیش از ۹۱ کیلومتر مربع مساحت و ۴۴ هزار نفر جمعیت و از توابع شهرستان بندر لنگه و در دل آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار