معاون اجتماعی فرماندهی انتظامي كيش، گفت: نقش رسانه‌ها در ارتقاء احساس امنیت بسیار موثر و مهم است.
کد خبر: ۹۷۵۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴ 03 July 2021

سرگرد محمد زنگانه با تشکر از حمایت‌های همیشگی اصحاب رسانه کیش، ورود به موقع رسانه‌ها را از عوامل موثر بر تقویت احساس امنیت و تحقق آن در جامعه دانست.

وی افزود: مقوله احساس امنیت یک مقوله‌ای پیچیده است که علاوه بر دستگاه‌های انتظامی و امنیتی، سایر دستگاه‌های اجرایی نیز در تحقق آن نقش تعیین کننده‌ای دارند.

سرگرد زنگانه با بیان اینکه نقش رسانه‌ها در گسترش احساس امنیت در جزیره کیش قابل تقدیر است، افزود: مولفه احساس امنیت از خود امنیت مهم‌تر است و پلیس با همکاری همه بخش‌ها به خصوص رسانه‌ها تلاش دارد تا احساس امنیت را در جامعه گسترش دهد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه کیش به نقش کلیدی و مهم رسانه‌ها در این حوزه اشاره کرد و افزود: رسانه‌ها می‌توانند با اطلاع رسانی و فرهنگ سازی نقش بسزای را ایفا کنند.

سرگرد زنگانه همچنین از انتشار اخبار انتظامی و دریابانی و هشدار‌های پلیسی در رسانه‌های فعال در جزیره کیش ابراز خرسندی کرد و افزود: نقش رسانه‌ها برای فرهنگ سازی و اقدام‌های پیشگیرانه در حوزه موضوعات اجتماعی که امروزه در جزیره کیش نیاز به توجه جدی دارد هائز اهمیت است و نیاز به ورود رسانه‌ها بیش از گذشته احساس می‌شود.

وی افزود: نیاز امروز جزیره کیش تقویت فرهنگ ترافیک، پیشگیری از سرقت، جلوگیری از ورود انواع مواد مخدر، برخورد با افراد ناهنجار و کنترل تردد افراد بیکار، معتاد و سارق به جزیره کیش است که این کار با ساماندهی و ثبت سوابق شاغلین در سامانه هوشمند اداره کار به خوبی قابل کنترل خواهد بود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه کیش افزود: تماس‌های مکرر مردم شریف با سامانه‌های ۱۱۰ انتظامی، ۱۲۰ پلیس راهور و بعضاً ۱۹۷ سامانه انتقاد‌ها و پیشنهاد‌ها از عملکرد دستگاه‌های مختلف به واسطه شرایط روز، نیاز توجه به آسیب‌های اجتماعی موجود را دوچندان می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار