دوئل کنکور با حضور ۱۴۹ داوطلب گروه هنر همزمان با سراسر کشور در پردیس بین الملل کیش دانشگاه صنعتی شریف آغاز شد.
کد خبر: ۹۷۴۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۳ 30 June 2021

جزیره کیش در آزمون سراسری ۱۴۰۰ (کنکور) ۷۶۱ داوطلب در چهار گروه تحصیلی دارد که ۱۴۹ داوطلب گروه تخصصی هنر در روز چهارشنبه ۹ تیر آغازگران این دوئل بودند.

رییس پردیس بین الملل کیش دانشگاه صنعتی شریف روز چهارشنبه در این ارتباط به ایرنا گفت: آزمون سراسری کنکور به مدت چهار روز از امروز چهارشنبه ۹ تا شنبه ۱۲ تیر ماه همزمان با سراسر کشور برگزار می شود که در این روزها ۷۶۱ داوطلب برای کسب کرسی های دانشگاهی با هم رقابت می کنند.

علی سلک غفاری یادآور شد: در نخستین روز این آزمون ۹۱ دختر و ۵۸ پسر به عنوان داوطلبان گروه تخصصی هنر حضور دارند و داوطلبان گروه علوم ریاضی شامل ۱۳۱ نفر، تجربی شامل ۲۱۵ نفر ، انسانی شامل ۱۱۷ نفر و زبان های خارجی شامل ۱۴۹ هستند که در روزهای پنجشنبه تا شنبه در ازمون شرکت می کنند.

وی اضافه کرد: داوطلبان از بدو ورود توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر تب سنجی شده و پس از آن فرم خوداظهاری داشتن یا نداشتن علائم ابتلا به ویروس کرونا را تکمیل کردند.

سلک غفاری یادآور شد: همچنین ۱۰ تن از کارشناسان مرکز توسعه سلامت جزیره کیش نیز به صورت مستقیم بر روند رعایت پروتکل های بهداشتی در این آزمون ها نظارت دارند که در نخستین روز نیز این نظارت انجام شد.

آزمون سراسری گروه هنر چهارشنبه ۹ تیر، گروه علوم ریاضی و انسانی پنجشنبه ۱۰ تیر، گروه تجربی جمعه ۱۱ تیر و گروه زبان شنبه ۱۲ تیر برگزار خواهد شد.

هم اکنون هفت هزار دانشجو در ۶ واحد دانشگاهی جزیره کیش شامل پردیس بین المللی دانشگاه تهران، پردیس بین المللی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دانشگاه صنعتی شریف کیش، دانشگاه بین اللملی آزاد کیش، دانشگاه پیام نور کیش و دانشگاه علمی کاربردی کیش مشغول تحصیل هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار