تابناک-به همت سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان مراسم تجلیل از مدیران و کارگران نمونه عرصه کار و تلاش برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۱۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۱ 03 May 2021

به گزارش تابناک از بندرعباس؛ شامگاه امروز همزمان با شب شهادت امیرالمؤمنین علی علیه السلام مراسم تجلیل از مدیران و کارگران نمونه عرصه کار و تلاش استان هرمزگان با حضور سردار سالاری فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام و ابراهیمی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان برگزار شد.

 

امیرارسلان شهبازی رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد علیه السلام استان در این مراسم ضمن تشریح برنامه های این سازمان در هفته کارگر خواهان افزایش تلاش مسئولین در بحث مانع زدایی از تولید شد.

 

وی همچنین از آغاز توزیع هشتمین مرحله از کمک های مومنانه با توزیع بیش از 5 هزار بسته معیشتی و بهداشتی بین کارگران خبر داد.

 

 

مهندس داورپناه فرمانده پایگاه بسیج کارگری فولاد کاوه جنوب کیش به نمایندگی از جامعه کارگری در این مراسم 14 میلیون نفر از جامعه کارگری کشور را شاغل در صنایع دانست و گفت: در تلاش هستیم حمایت های خود را از بحث های معیشتی به بحث محرومیت زدایی و توسعه زیر ساخت ها در استان تسری دهیم.

 

وی جامعه کارگری فولاد کاوه را دارای اکثریت جوان دانست و گفت: رویکرد مان این بوده است که در این مجموعه از نیروهای بومی استفاده کنیم و خوشبختانه تمام نیروهای آن بومی می باشند.

 

 داورپناه تاکید کرد: سال گذشته 6 هزار بسته معیشتی بین کارگران توسط فولاد کاوه توزیع شد و در سال جاری هم تاکنون حدود 2 هزار بسته بین جامعه کارگری توزیع کرده ایم.

به گزارش تابناک از بندرعباس؛ در این مراسم که ساعتی پیش از افطار در سالن بسیج بندرعباس برگزار شد از کارگران و مدیران برتر استان تجلیل به عمل آمد.

 

 

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار