نامه‌ی مهندس احمدجباری به رئیس قوه قضائیه در تقدیر از عملکرد دادگستری هرمزگان:
تابناک-در مجلس شورای اسلامی؛ مهندس احمد جباری عضو هیأت رئیسه‌ی فراکسیون حقوقدانان مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ایی به آیت اللّه رئیسی رئیس قوه قضائیه کشور از عملکرد دادگستری استان هرمزگان تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۹۵۹۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰ 25 April 2021

تابناک-در مجلس شورای اسلامی؛ مهندس احمد جباری عضو هیأت رئیسه‌ی فراکسیون حقوقدانان مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ایی به آیت اللّه رئیسی رئیس قوه قضائیه کشور از عملکرد دادگستری استان هرمزگان تقدیر و تشکر کرد

 

به گزارش تابناک هرمزگان، ️نماینده‌ی مردم غرب هرمزگان در خانه ملت با اشاره به تغییر رویکرد دستگاه قضائی کشور در سطح کلان به تمجید از عملکرد دکتر صالحی در استان هرمزگان پرداخت که به خوبی اهداف عالیه‌ی قوه قضائیه را در استان محقق نموده است.

 

️مهندس جباری طی نامه‌ی فوق به کاهش اطاله دادرسی، نظارت مستمر، حمایت از تولید، بازرسی‌های سرزده، تکریم حقوق شهروندان، توجه ویژه به امور زندانیان و خانواده های آنان، اطلاع رسانی اقدامات دستگاه قضایی و کسب رتبه های برتر کشوری در رسیدگی به پرونده های معوق را جزء دستاوردهای مهم دادگستری استان هرمزگان دانست که سزاوار تقدیر فراوان است.

 

️این نماینده حقوقدان مجلس با بیان اینکه دکتر علی صالحی از چهره‌های فرهیخته، کاردان و دلسوز خانواده قضا میباشد اضافه کرد که دستاوردهای فوق مرهون تلاش های بی وقفه‌ی ایشان و مجموعه قضایی استان هرمزگان در جهت تحقق عدالت، رسیدگی به محرومین و حمایت از حقوق مشروع مردم است.

 

️نماینده مردم بندرلنگه، بستک، کیش و پارسیان در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از نامه‌ی خود خطاب به قاضی القضات کشور از مسئولیت خطیر و مدیریت جهادی ایشان در قوه قضائیه قدردانی کرد که موجب افزایش عدالت، نظارت، شفافیت و تحقق رضایتمندی عمومی در سطح کشور شده است.

 

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار