اردوی آمادگی تیم ملی پاراوزنه برداری در هتل ایران کیش با حضور هشت ورزنه بردار تیم ملی اعزامی به مسابقه قهرمانی جهان در گرجستان آغاز شد.
کد خبر: ۹۵۳۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸ 05 April 2021

 

به گزارش تابناک جزیره به نقل از ایرنا، سرمربی تیم ملی پاراوزنه برداری کشور با اشاره به اینکه طبق تقویم تیم ملی ، شروع اردو از روز گذشته بوده اما تمرینات اصلی از امروز آغاز شده است اظهار داشت: این اردو به مدت ۲۴ روز در سالن بندنسازی هتل ایران کیش در ۲ نوبت صبح و عصر ادامه خواهد داشت.

علی اصغر رواسی افزود: امیر جعفری، روح‌الله رستمی، حامد صلحی پور، نادر مرادی، سامان رضی و منصور پورمیزایی ۶ ملی پوش پارالمپیکی حاضر در این اردو هستند که زیر نظر علی فخر آور مربی تیم ملی تمرینات خود را انجام می‌دهند.

وی اضافه کرد: در این اردو به جز ۶ وزنه بردار پارالمپیکی، حامد امین‌زاده در فوق سنگین و علی اکبر قریب شی در ۱۰۷ کیلوگرم برای آماده‌سازی جهت شرکت در بازی های پاراآسیایی چین نیز حضور دارند.

وی یادآرور شد: مسابقات قهرمانی جهان - گرجستان در اردیبهشت آخرین مسابقه گزینشی پاراوزنه برداری است که از ۲۷ اردیبهشت تا سوم خرداد برگزار می‌شود و آخرین درگاه برای کسب مجوز جهت شرکت در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو است.

هم اکنون ۳۸ رشته ورزشی در جزیره کیش فعال بوده که موسسه ورزش و تفریحات سالم این جزیره امسال برنامه‌های آموزشی، ارتقاء، اعزام، اردو و مسابقه مختلف را تدارک دیده است.

در جزیره کیش حدود هفت هزار ورزشکار سازمان یافته و بیمه شده ۶۷ مربی فعالیت دارند.

جزیره کیش از جزیره های استان هرمزگان با بیش از ۹۱ کیلومتر مربع مساحت در ۱۸ کیلومتری کرانه جنوبی ایران واقع شده است که در گذشته آن را قیس می خواندند.

این جزیره از دیرباز تاکنون به دلیل موقعیت استراتژیک، زیبایی های بی نظیر و توسعه همه‌جانبه اقتصادی و گردشگری مقصد گردشگران و فعالان حوزه تجارت و اقتصاد بوده و همواره یکی از مطرح ترین مناطق آزاد کشور محسوب می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار