رییس هیات فوتبال استان تهران اعلام کرد: کارگروه ویژه بهداشتی فوتبال استان برای کاهش شیوع کرونا و برگزاری بدون وقفه مسابقات فوتبال در فصل آتی تشکیل شد.
کد خبر: ۹۴۸۹۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹ 15 March 2021

 

حبیب الله ابوالحسن شیرازی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هدف از ایجاد کارگروه توجه به مسایل بهداشتی بازی‌تیم ها و فعالیت مدارس این هیات ورزشی است چرا که امسال به علت شیوع کرونا در چند پیک، بازی‌ها با وقفه طولانی از دی ماه برگزار شد.

وی با بیان اینکه درصدد هستیم تا در فصل آتی(اوایل فرودین ماه) پیش از آغاز بازی ها تست های پی سی آر نیز از همه بازیکنان و کادر فنی تیم های لیگ برتری استان تهران گرفته شود، افزود: با بازرسی بیشتر از ابتلای بازیکنان می توان جلوگیری کرد.

رییس هیات فوتبال استان تهران تاکید کرد: کرونا در یک سال گذشته خسارت زیادی به فوتبال استان تهران وارد کرده است و با توجه به حجم بالای این بیماری و ریشه کن نشدن آن هنوز میزان دقیقی از اطلاعات موجود نداریم.

به گفته وی، تاکنون فوت بازیکنی از ابتلا به این بیماری در سطح استان گزارش نشده است.

شیرازی با بیان اینکه به علت تاخیر در بازی ها و ادامه فعالیت مدارس فوتبال استان تهران، پلمبی گزارش نشده است، تاکید کرد: سال گذشته ۶۵ مدرسه با توجه به تمدید نکردن مجوز های لازم و افزایش شهریه در سطح استان تهران پلمب شدند.

رییس هیات فوتبال استان تهران همچنین از احتمال افزایش تعرفه ۳۰درصدی شهریه مدارس فوتبال در سال آینده خبر داد و افزود: با توجه به دستور العمل فدراسیون فوتبال و اداره کل ورزش استان، این میزان افزایش در سال آینده وجود خواهد شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر مسابقات نیمه نهایی لیگ توابع استان تهران امروز (۲۵ اسفند ماه)، لیگ فوتبال امیدها تا پایان سال و بازیهای ۲هفته پایانی لیگ فوتبال نوجوان پسران استان پس از تعطیلات نوروز برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار