استاندار بوشهر؛
تابناک- استاندار بوشهر با بیان اینکه از سفر در ایام نوروز پرهیز شود، گفت: رنگ برخی شهرستان‌های استان بوشهر نارنجی می‌شود.
کد خبر: ۹۴۸۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵ 15 March 2021

به گزارش تابناک از بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان بوشهر با تاکید بر رعایت همه جانبه پروتکل بهداشتی و با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته برای مهار بیماری کرونا اظهار داشت: با توجه به اینکه 3 روز آخر هر هفته مسافرت به استان بوشهر ممنوع بود خدمات نیروی انتظامی در کنترل خودروهای غیربومی در ورودی‌های استان بوشهر قابل تقدیر است.

وی، با اشاره به نقش مهم اجرا طرح شهید سلیمانی در مدیریت بیماری کرونا گفت: در عرصه کنترل بیماری کرونا طرح شهید سلیمانی در جلوگیری از انتشار این بیماری نقش آفرینی و کمک بزرگی کرده که خدمات دست‌اندرکاران قابل تقدیر است.

استاندار بوشهر، همراهی و همکاری مردم در رعایت موارد بهداشتی برای مقابله با کرونا را قابل ستایش دانست و تاکید کرد: باید رعایت این دستورالعمل‌ها ادامه داشته باشد و روزهای آخر سال و ایام نوروز باید مراقبت ویژه در جلوگیری از انتشار کرونا شود.

گراوند با تاکید بر پرهیز از برپایی مراسم چهارشنبه آخر سال در نقاط مختلف استان بوشهر افزود: چهارشنبه آخر امسال با توجه به شرایط سخت کرونایی باید بیشتر مراقبت سلامتی و جلوگیری از انتشار کرونا شود از این نظر انتظار می‌رود از هرگونه تجمع پرهیز شود تا مجدداً گرفتاری بیماری کرونا نشویم.

وی، با تاکید بر نظارت مستمر بر رعایت همه جانبه پروتکل بهداشتی گفت: استفاده مستمر از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی نقش مهمی در جلوگیری از ابتلا به بیماری کرونا دارد که لازم است این مهم در دستور کار همگان قرار گیرد.

استاندار بوشهر هرگونه تجمع و مراسم به ویژه در چهارشنبه آخر سال برای مقابله با کرونا را ممنوع دانست و بیان کرد: محدودیت‌ها بر اساس اعلام و تصمیم‌گیری ستاد ملی مقابله با کرونا اعمال می‌شود و امشب رنگ‌بندی شهرها و استان‌‌ها اعلام می‌شود.

گراوند با بیان اینکه به احتمال زیاد رنگ شرایط کرونایی برخی شهرهای استان بوشهر تغییر می‌کند افزود: به احتمال زیاد رنگ کرونایی شهرستان‌های شمالی استان بوشهر با توجه به  شیب صعودی مبتلایان به نارنجی تغییر می‌کند.

وی، با تاکید بر بر لغو سفرها به ویژه سفر به استان بوشهر گفت: هیچ‌گونه امکانات اقامتی و خدماتی در مدارس و سواحل استان بوشهر وجود ندارد و در این زمینه سواحل و مدرسه‌های استان بوشهر برای اقامت در ایام نوروز بسته است.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه این استان آمادگی پذیرایی از میهمان ندارد  تاکید کرد: توصیه می‌شود از سفر در ایام نوروز همانند سال قبل پرهیز شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار