معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: پلیس فتا با تبلیغ‌کنندگان منازل استیجاری، باغ ویلاها و امثال آن که در فضای مجازی به منظور جذب مسافر به این استان انجام‌ می‌شود، برخورد می‌کند.
کد خبر: ۹۴۷۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۳ 11 March 2021

حجت‌اله غلامی افزود: تبلیغ اینچنین مراکزی ممنوع است و پلیس فتا نسبت به بستن چنین درگاه‌ها، کانال‌ها و صفحه‌هایی که در فضای مجازی تبلیغ دارند، اقدام می‌کند.
وی ادامه داد: امسال هیچ مسافری در قالب کمپ‌های نوروزی، منازل استیجاری و امثال آن، مدارس، ورزشگاه‌ها و امثال آن امکان اقامت ندارد و این مساله از طریق اتحادیه املاک به زیر مجموعه این اتحادیه ابلاغ شده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان افزود: مسافرت از استان‌هایی که وضعیت قرمز یا نارنجی دارند یا مسافرت به این استان‌ها به منطور جلوگیری از انتقال ویروس کرونا به اصفهان ممنوع است‌.
وی با بیان اینکه موضوع سفرهای نوروزی منوط به تصویب در ستاد ملی است، تاکید کرد: در صورت تصویب سفرهای نوروزی در ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، مسافرت تنها به استان‌های دارای وضعیت زرد یا آبی امکان پذیر خواهد بود و پذیرش مسافر از این استان‌هایی با وضعیت زرد و آبی ممکن است و مسافرت به اساان‌های دارای وضعیت قرمز یا نارنجی ممنوع است.
معاون استاندار اصفهان یادآور شد: همچنین پذیرش مسافر محدود به هتل‌ها و مراکز اقامتی دارای مجوز ایمنی از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و کاشان خواهد بود که مشروط به رعایت موازین بهداشتی و پذیرش بر اساس محدویت ۳۰ تا ۵۰ درصدی ظرفیت این مراکز خواهد بود.
وی با اشاره به برگزاری هفتاد و سومین جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در خصوص مسافرت‌های ضروری گفت: فرم واحدی در اختیار فرمانداری‌های استان قرار گرفته و مجوز سفرهای اضطراری مستند به ارائه مدارک در زمینه‌های شغلی، اداری، قضایی، درمانی و موارد خاص از این دست صادر می‌شود.
غلامی با اشاره به گزارش دانشگاه‌های علوم پزشکی اصفهان و کاشان خاطرنشان کرد: ابتلا به کرونا در استان با شیب ملایم رو به افزایش است و این مستلزم رعایت بیشتر موازین بهداشتی توسط تک‌تک افراد جامعه است.
وی اضافه کرد: در عین‌ حال افزایش نظارت‌ها در قالب طرح شهید سلیمانی به منطور شناسایی، غربال‌گری، قرنطینه خانگی، و جدا سازی بیماران مبتلا به کرونا و آموزش شهروندان از ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین در استان دنبال می‌شود و امیدواریم با اجرای این طرح شیب ملایم افزایشی شیوع بیماری کرونا در استان کنترل شود و وضعیت به همین صورت زرد پایدار بماند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار