رضا منصوری در گفتگو با تابناک:
رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه از اثر گذار بودن اجرای طرح شهید سلیمانی در کنترل بیماری کرونا در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰ 08 March 2021

رضا منصوری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد :با اقدامات انجام شده و تلاش کادر درمان و همراهی مردم استان در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، هم اکنون تعداد قربانی‌های قطعی ناشی از کرونا در استان که به ۲۴ مرگ در روز رسیده بود، به روزی یک یا دو مورد فوت کاهش یافته است.

وی خاطر نشان کرد: یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از جمعیت استان کرمانشاه در طرح شهید سلیمانی غربالگری شده اند که بیش از ۶۵ درصد جمعیت استان را شامل می شود.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه افزود: تاکنون تمامی مردم شهرستان‌های قصرشیرین، ثلاث باباجانی و دالاهو در طرح شهید سلیمانی علیه کرونا غربالگری شده‌اند.

منصوری تاکید کرد: برای اجرای این طرح ، یک عزم عمومی در استان برای کنترل بیماری به وجود آمد و همه ادارات از هلال احمر، کمیته امداد و بهزیستی تا خیرین و سازمان نظام پزشکی پای کار آمدند.

وی درپایان گفت: با توجه به شیوع موج جهش یافته بیماری موسوم به کرونای انگلیسی و درگیری شدید برخی استان‌های مجاور همچون خوزستان، از مردم انتظار می‌رود از تردد به استان‌های دیگر صرف نظر کرده و ترجیحا سعی کنند مهمان‌پذیر هم نباشند و پروتکل های بهداشتی را با جدیت رعایت کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار