استاندار کرمانشاه از سرمایه‌گذاری ۲۹۰ میلیون دلاری وزارت نفت در اورامانات و کنگاور خبر داد و گفت: هم‌اکنون تیمی از وزارت نفت برای جانمایی و خرید زمین برای اجرای این پروژه‌ها در کرمانشاه حضور پیدا کرده‌اند.
کد خبر: ۹۴۶۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۵ 07 March 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس، هوشنگ بازوند در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که با حضور معاونین و مدیران دستگاه‌های اجرایی و ادارات مختلف برگزار شد؛ با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرایط بحران شیوع ویروس مرگبار انگلیسی، اظهار داشت: مدیران کل موظف هستند از ورود افراد بدون ماسک اعم از کارمند و یا ارباب‌رجوع به ادارات جلوگیری کنند و در صورت هرگونه کوتاهی باید پاسخگو باشند‌ زیرا کوچک‌ترین سهل‌انگاری می‌‌تواند عواقب بسیار سنگینی برای سلامت مردم و اقتصاد استان در پی داشته باشد.

وی در ادامه اثرات تحریم‌ها را متوجه همه اقشار جامعه و از جمله کارمندها دانست و گفت: کشور در شرایط بسیار دشواری به سر می‌برد و این شرایط تحریم بی‌گمان علاوه بر سفره مردم، بر معیشت کارمندان هم تاثیر منفی گذاشته است.

استاندار کرمانشاه با اشاره به سفر معاون اول رئیس جمهور به کرمانشاه، گفت: در این سفر حدود ۲.۵ میلیارد دلار پروژه اجرایی در استان تعریف شد‌.

وی گفت: علاوه بر موضوع ایجاد پتروشیمی و پالایشگاه در شهرستان‌های مرزی، وزارت نفت در اورامانات ۱۱۰ میلیون دلار و کنگاور ۱۸۰ میلیون دلار قرار است سرمایه‌گذاری انجام دهد.

بازوند ادامه داد: هم‌اکنون تیمی از وزارت نفت برای جانمایی و خرید زمین برای این اجرای پروژه‌ها در کرمانشاه حضور پیدا کرده‌اند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار