مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: سال‌های گذشته در مراسم جشن نیکوکاری به دنبال تامین پوشاک نیازمندان همزمان با شب عید بودیم اما امسال با توجه به وضعیت اقتصادی به دنبال تهیه سبد معیشتی ویژه فقرا و نیازمندان هستیم.
کد خبر: ۹۴۶۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰ 06 March 2021

 

 همواره اواخر اسفند ماه شاهد اتفاق خوبی در سراسر کشور بودیم که نشان از اتحاد، همدلی و مهربانی مردم ایران بود با عنوان جشن احسان و نیکوکاری بود و با شیوه‌های جذابی در سطح شهر و مدارس انجام می‌شد.

با همت کمیته امداد و حمایت مردم نوع دوست برای نیازمندان لباس نو و وسایلی تهیه می‌شد اما امسال به دلیل شیوع کرونا این برنامه متفاوت از سال‌های قبل و با هدف تامین کالاهای معیشتی برای نیازمندان اجرایی می‌شود و باز هم مردم کشور ما به فکر اقشار ضعیف جامعه خود هستند.

محمد شجاعان با اشاره به اینکه جشن نیکوکاری از 14 اسفند همزمان با آغاز هفته احسان و نیکوکاری شروع شده و تا آخر سال ادامه دارد اظهار داشت: با توجه به شرایط کنونی و امتداد جریان کرونا متاسفانه رفته رفته وضعیت معیشتی فقرا و نیازمندان بدتر شده است.

وی گفت: مسائل اقتصادی و مشکلات شرایط نابسامانی را ایجاد کرده، ما در سنوات گذشته در مراسم جشن نیکوکاری به دنبال تامین پوشاک نیازمندان بودیم اما امسال با توجه به وضعیت اقتصادی به دنبال تهیه سبد معیشتی هستیم تا بخشی از تنزل وضعیت زندگی و اقتصادی مردم جبران شود.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد تصریح کرد: در دوران کرونا حمایت‌های بسیار خوبی از طرف مردم دریافت شد و کمک‌های شایانی برای فقرا و نیازمندان صورت گرفت که بخشی از مشکلات را حل کرد.

شجاعان ادامه داد: برای پایان سال و جشن نیکوکاری طبق سنوات قبل تمام پایگاه‌های سطح استان فعال هستند، همچنین مدارس، مساجد، مصلاهای نمازجمعه و همه دفاتر کمیته امداد در 800 واحد آمادگی دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردمی را دارند.

وی بیان کرد: افرادی که قصد کمک غیر حضوری دارند هم می‌توانند حمایت‌های خود را به شماره کارت 6037998136777777 واریز کنند و یا به سایت امداد وارد شوند، البته همه پایگاه‌ها آماده دریافت کمک‌های غیر نقدی همچون پوشاک نو هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد با اشاره به اینکه کمک‌ها بلافاصله بعد از دریافت در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد عنوان کرد: امیدواریم که در شب عید نیازمندان حداقل نیازهای معیشتی را داشته باشند و کمک‌ها لبخندی بر لب فقرا و نیازمندان بنشاند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار