رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه گفت: با تکمیل شبستان زینبیه در سه سال آینده، حرم امام حسین (ع) ۱۴ برابر توسعه پیدا می‌کند.
کد خبر: ۹۴۴۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶ 28 February 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، بهمن صحرایی امروز در جمع اصحاب رسانه اولویت ستاد بازسازی عتبات عالیات استان را توسعه حرم امام حسین (ع) دانست و اظهار داشت: هر سال زائران به سمت کربلا مشرف می‌شوند که روز به روز به عظمت این زائران میعادگاه عشق افزوده می‌شود.

وی تصریح کرد: توسعه حرم امام حسین (ع) از خیمه‌گاه تا قتلگاه برای رفاه حال زائران در حال ساخت است، خیلی پروژه با عظمتی است که ریالی از بودجه بیت‌المال برای بازسازی آن استفاده نشده و تمام هزینه‌های آن را خیرین و مردم نیک‌اندیش با عشق و علاقه به ائمه معصومین پرداخت می‌کنند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه با بیان اینکه این طرح طی سه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: با تکمیل شبستان زینبیه در سه سال آینده، حرم امام حسین (ع) ۱۴ برابر توسعه پیدا می‌کند.

وی اضافه کرد: بیش از ۱۴۰ مترمربع با آخرین تکنولوژی‌ها و هنر ایران اسلامی در این طرح در حال ساخت است و استان کرمانشاه این افتخار را دارد که بخشی از توسعه این حرم را برعهده گرفته است.

صحرایی تصریح کرد: مردم نزولات خود را به ستاد تحویل می‌دهند و ستاد هم به‌عنوان امانتدار در همان جایی که مردم نیت دارند، مصرف می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به قدم‌های موثر ستاد در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و کمک به اشتغال و تولید، اضافه کرد: نیروهای کاری، پیمانکاران با کالاهای ایرانی به آنجا اعزام می‌شوند و با دستان هنرمندان ایرانی درخشش هنر برای هر بیننده‌ای قابل تحسین است.

صحرایی از شهروندان خواست ستاد را در این امر مقدس یاری کنند و افزود: ستاد بازسازی در کرمانشاه در سه‌راه 22 بهمن و در شهرستان‌ها در دفاتر ائمه جمعه مستقر است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار