مرزبان نظری در گفتگو با تابناک:
مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه گفت: پویش "من مادرم بچه‌های ایران فرزند من" پویشی است که با هدف حضور و مشارکت حداکثری مردم ایجاد شده و تا کنون ٣٠ هزار نفر در آن مشارکت داشته اند.
کد خبر: ۹۴۴۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵ 28 February 2021

مرزبان نظزی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:یکی از بسته های تحولی وزارت آموزش و پرورش در حوزه نوسازی مدارس طرح آجر به آجر بود که هدف از این کار هم افزایی و توسعه مشارکت های مردم در مدرسه سازی با استفاده از کمک های ریز اقشار مختلف بود در این طرح که ابتدا پویش محرمی آن اجرایی شد با شعار مهر را با محرم آغاز کنیم تا اربعین حسینی ادامه یافت.

وی افزود: این طرح در استان کرمانشاه با مشارکت 12 هزار نفری همراه شد که با جمع آوری مبلغ حدود 370 میلیون تومان منجر به ساخت یک مدرسه سه کلاسه روستایی در منطقه محروم سرفیروز آباد در روستای میدان گردید کار خشت گذاری آن انجام شد و عملیات اجرایی اش به زودی آغاز می شود.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: در بحث پویش من مادرم بچه های ایران فرزند من، هدف حضور حداکثری بانوان بوده است که تا کنون حدود 30 هزار نفر در آن مشارکت کردند همچنین هدف از این طرح بحث توسعه فرهنگ مدرسه سازی در بین بانوان است. خروجی پویش "من مادرم بچه های ایران فرزند من" منجر به ساخت مدرسه متوسطه اول روستایی برای دختران در یکی از مناطق محروم استان کرمانشاه خواهد شد.

این مسئول در ادامه یادآور شد: در مورد مدرسه سازی از ابتدای سال تا کنون تعهدی که در قبال خیرین داشتیم تعهد 50 میلیارد تومانی بود، خوشبختانه صد در صد تا این لحظه محقق شده که پیش از پایان سال، 88 مدرسه با مشارکت خیرین وارد فاز اجرایی شده و عملیات اجرایی آن در حال انجام است و تا مهر ماه 1400 به بهره برداری می رسد.

نظری تاکید کرد: در سال 1400 نیز با همین روند در بخش اعتبارات دولتی پیش می رویم و مدارس خطر آفرین جمع آوری می شوند همچنین کانکس های بیش از 15 نفر را در سطح استان جمع آوری کردیم و اصلاح سیستم های گرمایشی مد نظر است تا در سطح استان فاقد سیستم گرمایشی ناایمن باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار