با حضورمعاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش؛
تابناک-با حضور دکتر رضوان حکیم زاده، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، نمایشگاه دبیرخانه های تولید محتوا و درسنامه، کمیته معین، پیش دبستانی و برنامه های کیفیت بخشی حوزه ابتدایی آموزش و پرورش هرمزگان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۴۳۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴ 24 February 2021

 

به گزارش خبرنگارتابناک هرمزگان، مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان در این آیین گفت: این نمایشگاه به همت مجموعه معاونت ابتدایی استان از یکهزار و 42 تولید محتوای الکترونیکی، 158 درسنامه و 139 فایل صوتی معلمان دوره ابتدایی آموزش و پرورش استان هرمزگان در راستای اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تشکیل شده است.

ایرج بیت اللهی افزود: برای تولید این محتواهای یادگیری، هشت منطقه رودان، میناب، ناحیه یک بندرعباس، ناحیه دو بندرعباس، بستک، بندرلنگه، قشم و شهاب مشارک داشتند و بیش از 19 هزار و 444 نفر ساعت برای تهیه این آثار زمان صرف شده است.

وی تصریح کرد: برای بهره گیری مناسب زحمات این تلاشگران، آثار تولیدی در 10 گروه شاد بارگذاری و در اختیار دانش آموزان و سایر معلمان استان قرار داده شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان در پایان گفت: دوره ابتدایی به عنوان سنگ بنای نظام تعلیم و تربیت از اهمیت خاصی برخوردار است و خوشبختانه روحیه خلاقیت و نوآوری و توجه به روش های نوین آموزشی در این دوره، مورد اهتمام ویژه آموزش و پرورش استان و معلمان سخت کوش در مدارس است.

انتهای پیام/ز484

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار