امام‌جمعه رویان:
امام‌جمعه رویان از تغییر وضعیت آلودگی کرونا در شهرستان و نارنجی شدن وضعیت خبر داد و گفت: کووید ۱۹ همچنان تهدید جدی است که باید در رابطه با آن پروتکل‌ها رعایت شود.
کد خبر: ۹۴۲۰۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱ 19 February 2021

کرونا در شاهرود همچنان تهدیدی جدی است/ ضرورت رعایت پروتکل‌ها

 

به گزارش تابناک سمنان حجت‌الاسلام عباس معصومی ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رویان به میزبانی مسجد جامع این شهر ضمن بیان اینکه وضعیت آلودگی شهرستان شاهرود به لحاظ کرونا از زرد به نارنجی تغییر پیداکرده است، ابراز داشت: این زنگ خطری که ویروس کرونا همچنان ما را تهدید می‌کند و می‌بایست پروتکل‌های بهداشتی بیش‌ازپیش رعایت شود.

وی همچنین بابیان اینکه مردم مؤمن و انقلابی رویان طی هفته گذشته ۵۰ میلیون تومان به ستاد بازسازی عتبات عالیات کمک کردند، افزود: اقدام شایان تقدیر مردم این شهر در بازسازی عتبات عالیات همچنان ادامه دارد و سیل کمک‌ها به این ستاد از سوی شهروندان روانه است.

امام‌جمعه رویان همچنین بابیان اینکه از نگاه سیاست آمریکا امنیت اسرائیل در پرتو ناامنی جهان اسلام است، ابراز داشت: بایدن درحالی‌که در یمن دم از آتش‌بس زده و در ایران موضوع مذاکره را پیش می‌کشد، چرا اکنون در سوریه مجدد داعش را تقویت می‌کند؟ این‌ها نشان‌دهنده اقدامات آمریکا در راستای تأمین منافع اسرائیل است.

معصومی در ادامه تصریح کرد: از ۱۲ آذر سال جاری که مجلس طرح دوفوریتی اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران را تصویب کرد به رئیس‌جمهور نیز ابلاغ شد هنوز اقدام کاربردی صورت نگرفته است که می‌طلبد تا مسئولان در این خصوص پیگیری لازم را داشته باشند.

وی بابیان اینکه یکم لغایت هشتم اسفندماه سال جاری به نام هفته تربیت نام‌گذاری شده است، افزود: طی ایامی که مدارس به‌صورت حضوری تعطیل هستند از خانواده‌ها درخواست می‌شود نسبت به تربیت درست فرزندان خود عنایت بیشتری داشته باشند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار