مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه گفت: با همت و مشارکت آموزش و پرورش، ناحیه مقاومت بسیج و خیرین نیک اندیش ۱۰۰ دستگاه تبلت خریداری و به دانش آموزان بی بضاعت پاوه ای اهدا شد.
کد خبر: ۹۴۱۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶ 17 February 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،سعدی فتاحی افزود: برای خرید این تبلت ها در مجموع یک میلیارد و ۱٨۰ میلیون ریال هزینه شده که ۶۲۳ میلیون ریال آن از سوی آموزش و پرورش و ۵۵۷ میلیون ریال دیگر نیز از سوی سپاه ناحیه پاوه جمع آوری شده است.

وی ادامه داد: در طول سالجاری آموزش و پرورش پاوه با راه اندازی پویشی خیرخواهانه و دعوت از خیرین و همکاران به جمع آوری کمک های مردمی جهت خرید تبلت و گوشی اقدام کرد که خوشبختانه در این مسیر توانست ۱۵۰ دستگاه تبلت و گوشی را با مبلغی در حدود ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال خریداری و در اختیار دانش آموزان قرار دهد .

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه اظهار داشت: با خرید و اهدای یکصد دستگاه تبلت در روزهای گذشته ،مجموع تبلت های خریداری شده در طول سال جاری به ۲۵۰ دستگاه رسیده است .

فتاحی گفت: در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد دانش آموزان پاوه به شبکه ی آموزش دانش آموزی (شاد) دسترسی دارند و فعالیت‌های آموزشی خود را از این طریق پیگیری می‌کنند.

وی تصریح کرد: همراهی ارزشمند خیرین پاوه ای ستودنی و ماندگار است و برای تعالی برنامه‌های آموزش و پرورش نیازمند همت خیرین هستیم.

مدیر آموزش و پرورش پاوه در ادامه افزود: براساس ارزیابی‌های صورت گرفته حدود ۱۰۰ دانش‌آموز آموزش و پرورش پاوه از داشتن گوشی‌های تلفن همراه و یا تبلت محروم هستند که فعالیت‌های آموزشی آنها از طریق معلم‌ها و راهبران آموزشی پیگیری می‌شود.

در سال تحصیلی جاری هشت هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز در ۶۴ مدرسه پاوه در حال تحصیل هستند.

شهرستان پاوه با بیش از ۶۱ هزار نفر جمعیت و سه منطقه آموزش و پرورش (پاوه، نوسود و باینگان) در شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار