کامران حسین زاده در گفتگو با تابناک:
مدیر آموزش و پرورش شهرستان روانسر گفت:۴۱ کانون یاریگران زندگی به منظور پیشگیری از آسیب های اجتماعی و نیز مشاوره تحصیلی و تربیتی در مدارس این شهرستان فعال است.
کد خبر: ۹۴۰۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵ 14 February 2021

کامران حسین زاده در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: با مشارکت معلمان طرح خوانا و طرح بوم در راستای سند تحول بنیادین بصورت مطلوب در سطح شهرستان اجرا شد.

وی در ادامه با اشاره به تعطیلی ناخواسته مدارس در ایام کرونا با تقدیر از اولیای دانش آموزان افزود: اولیا دانش آموزان در ایام کرونا به ایفای نقش همیار معلم پرداختند و بیش از ۹۰ درصد از دانش‌آموزان شهرستان در بستر شاد حضور دارند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان روانسر تصریح کرد: سایر دانش آموزانی که به شاد دسترسی ندارند با برنامه ریزی های انجام شده و اطلس یادگیری شامل؛ بسته های یادگیری ، سی دی های آموزشی ونیز و آموزش حضوری مشغول به تحصیل هستند و خوشبختانه هیچ دانش آموزی بخاطر کرونا ترک تحصیل نکرده است.

حسین زاده گفت: در طول یکسال گذشته ۱۴ مدرسه نوساز در شهرستان روانسر به بهره برداری رسیده است.

وی خاطر نشان کرد: یک مدرسه شش کلاسه و 2 مدرسه دو کلاسه نیز با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد در حال ساخت می باشد و در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد .

مدیر آموزش و پرورش شهرستان روانسر در پایان اظهار کرد: با احداث این مدارس خوشبختانه هفت مدرسه کانکسی در روستاهای شهرستان روانسر حذف و دانش آموزان این مدارس در فضای آموزشی استاندارد مشغول به تحصیل هستند .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار