مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی از آمادگی این اداره کل برای تربیت مبلغ در حوزه آموزش مبلغ تخصصی دانش‌آموزی با همکاری اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزی خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۳ 13 February 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، حجت‌الاسلام مهدی عباسی، افزود: شما نوجوانان باید قدر لحظات زندگی خود را بدانید و برای زندگی برنامه‌ریزی داشته باشید.
وی یادآورشد:جهت‌یابی درست یکی از اصولی است که باید مدنظر داشته و با یافتن این مهم سعی در توانمند کردن خود در مسیر داشته باشیدزیرا آینده ازآن شماست به شرط آنکه تلاش مضاعف داشته باشید.
وی ضرورت اتحاد و کار تشکیلاتی را مهم توصیف کرد و گفت: فعالیت‌ها برنامه‌ریزی می‌شود، اما چون کار تشکیلاتی پیش نمی‌رود با مشکل و آسیب مواجه می‌شود.
وی ادامه داد: تصویرسازی ذهنی مبتنی بر کار تیمی باشد، مراقب فتنه و فریب دشمن باشید، آنچه برای ما از غرب ساختند، غرب واقعی و امریکای واقعی نیست، فیلم‌هایی از کارتن‌خواب‌های لس‌آنجلس وجود دارد که کسی باورش نمی‌شود.
حجت‌الاسلام دکتر مهدی عباسی با اشاره به اینکه تبلیغات اسلامی قادر به صدور مجوز برای تشکیل انجمن اسلامی همچون بازار و سایر نهادها است، افزود: رصد و پایش مباحث فرهنگی استان در دست اقدام است و تحلیل درستی از آن داشته باشیم.
وی با بیان اینکه آموزش سرمایه‌های انسانی برای ما اولویت دارد گفت: یکی از مشکلات این است که منابع انسانی دقیق و هدفمند به تعداد کافی در دسترس نداریم، ظرفیت وجود دارد اما تربیت نشدند.
وی مخاطبان تبلیغات اسلامی را جامعه قرآنی، هیئتی‌ها، روحانیون و دوستان کانون اعلام کرد و افزود: برای رسیدن به نتیجه مطلوب در حال شبکه‌سازی هستیم و تاکنون ۱۳۵ نقطه از استان در گروه‌های ۷ نفره و ۹ نفره ساماندهی شدند.
وی یادآورشد: زمان زیادی در جنگ تمدنی نداریم و برای توسعه مبانی درست اسلامی باید تلاش کنیم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی اظهارداشت: آمادگی داریم کارگروه دانش‌آموزی در سازمان تبلیغات اسلامی داشته باشیم تا از نظرات شما استفاده کنیم.
وی افزود: معرفی الگوهایی همچون شهید چمران برای نسل جوان و نوجوان امروز بسیار ضروری است.
وی با بیان اینکه آموزش نظری اسلامی برای ۱۰۰ نفر از طلاب آغاز شده است گفت: در حوزه آموزش مبلغ تخصصی دانش‌آموزی با همکاری اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزی آمادگی خود را برای تربیت طلبه و حضورشان در مدارس اعلام می‌کنیم.
وی ادامه داد:این آزمایش در قم با موضوع ۱۲۰ طلبه خانم انجام شده و اثرات مطلوب آن را شاهد بودیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار