مرزبان نظری در گفتگو با تابناک:
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه از بهره برداری ٣٨ مدرسه با ١۵٢ کلاس درس و زیر بنای حدود ١٣ هزار متر مربع از ابتدای سال تا کنون خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۵ 06 February 2021

مرزبان نظری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص ارائه خدمات در مدارس روستایی اظهار کرد: تجهیز و بازسازی مدارس روستایی و ارتقا آن کمک به ایجاد عدالت در جامعه است و این امر باعث شده، فرصت های آموزشی در مناطق محروم و روستایی در اولویت کارها قرار گیرد.

وی افزود: از ابتدای سال ۹۹ تا کنون تعداد ۳۸ مدرسه با ۱۵۲ کلاس و زیر بنای حدود ۱۳ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۳۰۳ هزار میلیون ریال در سطح استان به بهره برداری رسیده است.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: با شروع سال ٩٩ برای ایجاد تحول در مشارکت ها مردمی در امر خطیر مدرسه سازی طرح آجر به آجر آغاز شد که تا کنون ١٢ هزار نفر با اعتباری بالغ بر ٣٧٠ میلیون تومان در آن شرکت کرده اند.

این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه تکامل طرح مذکور در گام دوم با اجرای پویش ملی "من مادرم، بچه ها ایران فرزندان من" آغاز گردیده، بیان داشت: اجرای این طرح با هدف حضور حداکثری بانوان همراه است.

وی گفت: تا کنون در دو طرح "آجر به آجر" و پویش ملی "من مادرم بچه های ایران فرزندان من" ٢٢ هزار نفر مشارکت داشته اند.

نظری تاکید کرد: شرکت در طرح ها اخیر مدرسه سازی نیازمند واریز وجوه نقدی زیاد نیست بلکه هر فردی با توان و وسع مالی اندک می تواند ولو به اندازه هزینه یک آجر در این امر نیک و خداپسندانه شرکت کند و در رفع مشکلات مرتبط با تحصیل دانش آموزان مناطق محروم گام مهمی بردارد، لازم به ذکر است که در دو طرح یاد شده تا کنون به ٢٢ هزار نفر مشارکت مردمی رسیده ایم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار