استاندار هرمزگان پس از سفر به شهرستان خمیر خبر داد:
تابناک-استاندار هرمزگان با بیان اینکه بیش از 1400میلیارد ریال پروژه در حوزه های مختلف در شهرستان خمیر به بهره برداری رسید، گفت: با حمایت هلدینگ سرمایه گذاری امید و سیمان هرمزگان، چند پروژه مهم در شرق و غرب استان شروع می شود.  
کد خبر: ۹۳۷۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۸ 03 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، فریدون همتی ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س)، با اشاره به پروژه ها و طرح های بهره برداری شده در چهارمین روز دهه فجر در شهرستان خمیر، از بهره برداری از پروژه آب شیرین کن شرکت سیمان هرمزگان از محل اعتبارات مسوولیت های اجتماعی با اعتباری بالغ بر 400میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی افزود: پروژه خط انتقال آب شهر بندر پل نیز به نیابت از سایر پروژه های آب و فاضلاب در این شهرستان با اعتبار 86میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

استاندار هرمزگان گفت: فاز اول کمربندی 3.5کیلومتری دوبانده بندرخمیر به طول 1.2 کیلومتر دوبانده با اعتبار 75میلیارد ریال امروز به بهره برداری رسید که ضمن کاهش ترافیک شهری، عبور و مرور ایمن  و روان را در این محور به همراه خواهد داشت.

همتی با اشاره به افتتاح چهار زمین ورزشی در بندرخمیر، بیان داشت: این زمین های ورزشی با مشارکت باشگاه های سیف، بدر و محله های لشتغان علیا و سفلی و شرکت سیمان هرمزگان به بهره برداری رسید.

وی عنوان کرد: پهنای باند بندرخمیر، کهورستان و رودبار در مرکز مخابرات شهرستان خمیر با اعتبار 490میلیارد ریال، امروز ارتقاء 10برابری پیدا کرد و به نمایندگی از سایر پروژه های مخابراتی این شهرستان افتتاح شد.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه در چهارمین روز دهه مبارک فجر، کلنگ دو مدرسه در شهرستان خمیر به زمین زده شد، گفت: مدرسه دخترانه شش کلاسه فرهنگیان با حمایت اداره کل نوسازی مدارس، شرکت سیمان هرمزگان و جمعیت حامیان بندرخمیر و مدرسه شش کلاسه لشتغان خمیر نیز در قالب طرح مشارکتی خیرساز با حمایت مدیرعامل سیمان هرمزگان و مدیرعامل گروه مدیریت سرمایه گذاری امید احداث می شود.

همتی همچنین از افتتاح هفت واحد مسکونی ایتام در شهر خمیر خبر داد و گفت: این هفت پروژه با مشارکت سیمان هرمزگان، کمیته امداد امام خمینی (ره) و انجمن خیریه احداث شده است.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه روزانه کارهای بزرگی در حوزه های مختلف در استان و کشور در حال انجام است، گفت: یکی از مشکلات عمده مردم خمیر آب شرب بود که الحمدلله امروز به لطف خداوند وکار بزرگ احداث آب شیرین کن ها در بندرعباس، امروز شهرستان خمیر خمیر از آب شرب پایدار و استاندارد برخوردار است.

وی افزود: انجام پروژه های بزرگ و توسعه در سطح شهرستان‌ها نشان دهنده توجه دولت، نخبگان و مردم به عنوان محور اصلی این توسعه در مناطق است و تا پایان سال پروژه های مختلفی در شهرستان خمیر به بهره برداری می رسد.

استاندار هرمزگان همچنین گفت: با مشارکت کارخانه سیمان و در قالب مسوولیت های اجتماعی، در حوزه ورزش، بهداشت، احداث فضای سبز و مدرسه سازی برنامه های مهمی در دستور کار قرار دارد.

همتی اضافه کرد: با حمایت هلدینگ سرمایه گذاری امید که کار احداث مخازن پایانه نفتی جاسک را بر عهده دارد، چندین پروژه در قالب مسوولیت های اجتماعی در شرق هرمزگان تعریف خواهد شد.

انتهای پیام/ز۲۷۴

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار