اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 30 دی توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضور تقدیم می گردد.
کد خبر: ۹۳۳۴۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۰ 19 January 2021

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در 30 دی  ماه سال 1399 به حضور تقدیم می گردد.

بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در 30 دی بشرح زیر است:

اعمال قانون 101هزار خودرو در طرح کاهش زنجیره کرونا در مازندران

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مازندران از اعمال قانون 101 هزار خودرو توسط ماموران انتظامی در اجرای طرح کاهش زنجیره ویروس کرونا در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "نعمت الله آزادی" در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران انتظامی استان مازندران در راستای اجرای طرح کاهش زنجیره ویروس کرونا موضوع را با همکاری و تعامل همه نهادها و ادارات ذیربط و همچنین کنترل محورهای مواصلاتی استان با استان های همجوار،کنترل ورودی شهرها و برخورد با واحدهای صنفی متخلف در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به پلمب 1400 واحد صنفی متخلف و بی توجه به قوانین طرح کاهش زنجیره ویروس کرونا طی 2 ماه گذشته، افزود : ماموران انتظامی استان از آغاز اجرای طرح کاهش زنجیره ویروس کرونا بیش از 101 هزار خودروی غیر بومی را به دلایلی از جمله عدم توجه به دستورات پلیس و تردد با پلاک های غیر بومی از مبلغ 200 هزار تومان تا یک میلیون تومان اعمال قانون کردند.

معاون عملیات پلیس مازندران در پایان ضمن تقدیر و تشکر از هموطنان در رعایت پروتکل های بهداشتی از شهروندان خواست: تا ریشه کنی کامل این ویروس منحوس از مسافرت به مازندران جداً خودداری کرده و با قانونمداری، اخلاق گرایی، نوع دوستی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی سلامت خود و دیگران را تضمین کنند.


--------------------------------------------------------------


کشف میلیاردی لوازم بهداشتی فاقد استاندارد در ساری

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران از کشف 500 هزار قلم انواع لوازم بهداشتی فاقد استاندارد در ساری خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سیدجعفر ساداتی در تشریح این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تولید و عرضه انواع لوازم بهداشتی فاقد استاندارد در ساری، موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی، اظهار داشت: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران اداره مبارزه با قاچاق پلیس امنیت اقتصادی، متهم را که بدون رعایت دستورالعمل های بهداشتی به تولید و عرضه انواع لوازم بهداشتی فعالیت داشت شناسایی کردند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و با همکاری ماموران اداره بهداشت در بازرسی از کارگاه تولیدی وی 500 هزار عدد تجهیزات بهداشتی فاقد استاندارد و کاملا غیر بهداشتی کشف شد.

سرهنگ ساداتی ارزش کالاهای کشف شده را برابر نظر کارشناسان بالغ بر 3 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: ضمن پلمب محل مورد نظر، متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: در زمان خرید و یا استفاده از کالاهای بهداشتی و سلامت محور حتما به علامت استاندارد، کیفیت محصول و اعتبار شرکت های سازنده آن توجه کنند و در صورت مواجهه با موارد مشکوک مراتب را به مراجع قضائی و انتظامی گزارش دهند.


--------------------------------------------------------------


کشف 13 راس دام قاچاق در ساری

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان مازندران از کشف 13 راس دام زنده قاچاق فاقد مجوز حمل و پروانه دامپزشکی در ساری خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد محمدپور در تشریح این خبر، گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق این پلیس در حین کنترل محورها در شهرستان ساری به یک خودروی نیسان حامل دام مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن 13 راس دام زنده فاقد هرگونه مجوز حمل و پروانه بهداشتی که راننده خودرو قصد انتقال آن از استان گلستان به این شهرستان را داشت کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران ارزش دام های قاچاق کشف شده را در مجموع بالغ بر 300 میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: دام های قاچاق کشف شده به سازمان اموال تملیکی استان تحویل و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.


--------------------------------------------------------------


دستگیری 2 قاچاقچی مواد مخدر محور هراز

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدرفرماندهی انتظامی استان مازندران ، از کشف 25 کیلو گرم تریاک و دستگیری 2 قاچاق مواد مخدر در محور هراز شهرستان آمل خبر داد.

سرهنگ "علیرضا ثقفی"در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از حمل و جابجایی مواد مخدر توسط 2 سوداگر مرگ از طریق محور هراز با خبر شدند .

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، افزود: تیم عملیات ویژه پلی

masoud pashna, [۱۹.۰۱.۲۱ ۲۰:۴۱]
س مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان آمل متهمان را در حین انتقال مواد مخدر با یک خودروی سواری حین تردد در محور هراز شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ ثقفی از کشف 25 کیلو گرم تریاک در بازرسی از خودروی متهمان خبر داد و اظهار داشت: این سوداگران مرگ پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی در ادامه، اعتياد را منشا بسياري از جرائم دانست و خاطرنشان كرد: جرائم متاثر از اعتياد از قبيل سرقت، سرقت مسلحانه، طلاق، خودكشي، افسردگي و سرخوردگي، فروپاشي خانواده ها تنها بخشي از پيامدهاي اين پديده شوم است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از شهروندان خواست: برای رسیدن به جامعه ای آرمانی و جلوگیری از هرگونه ناهنجاری های اجتماعی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند .


--------------------------------------------------------------


دستگیری سارق حرفه ای در بابل

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری سارق حرفه ای مغازه و ساختمان های نیمه کاره با 12 فقره سرقت در این شهرستان خبرداد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمدزمان شالیکار" در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره و سیم برق در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، افزود:با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه، ماموران پاسگاه انتظامی حیدرکلا، سارق را شناسایی کردند .

سرهنگ شالیکار، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهم دستگیر شد و در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 12 فقره سرقت شامل سرقت از ساختمان های نیمه کاره و سیم برق در این شهرستان اعتراف کرد .

وی با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی و حفظ تجهیزات موجود در ساختمان های در حال احداث خود، در صورت مشاهده افراد ناشناسی که در محدوده محل سکونت آنان پرسته می زنند مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.


--------------------------------------------------------------


پلمپ 216 واحد صنفی در طرح مقابله با کرونا در بابلسر

فرمانده انتظامی بابلسر از پلمپ 216 واحدصنفی در محدودیت های مقابله با کرونا در سطح این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "حسین زارع " در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشريح اين خبر گفت: در راستاي اجراي مصوبات ستاد ملي مقابله با ويروس کرونا محدوديت ها و ممنوعيت هاي ترافيكي نظارتي در سطح شهرستان بابلسر به اجرا در آمد.

وی، افزود: در اجرای این طرح با استقرار پلیس در 3 نقطه ورودی و خروجی شهرستان بیش از 30 هزار خودرو در مبادی مورد بازرسی قرار گرفتند که از این تعداد از ورود 2 هزارو 500 خودرو به این شهرستان جلوگیری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر با اشاره به این که در اجرای طرح محدودویت های ترافیکی مقابله با کرونا تنها خودروهای پلاک بومی ،کدملی بومی سرنشینان خودرو، احراز مدارک مالکیت یا سکونت، محل صدور بیمه نامه خودرو و داشتن برگ تردد معتبر، حق تردد دارند، بیان داشت: تعداد 416 خودرو متخلف در این طرح اعمال قانون شدندکه ازاین تعداد 281 دستگاه خودرو به علت عدم رعایت مقررات منع تردد و تعداد 135 دستگاه خودرو نیز به علت عدم رعایت محدودیت های شبانه اعمال قانون شدند.

سرهنگ زارع تشدید نظارت و کنترل بر واحدهای صنفی را از دیگر ماموریت های پلیس در این مدت عنوان کرد و اظهارداشت: طی این مدت به 1500 واحد صنفی،به علت نقض اقدامات پیشگیرانه ویروس کرونا تذکر و اخطار پلمب داده شد و 216 واحد صنفی نیز به دلیل عدم رعایت پروتکل هاي بهداشتي پلمب شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر ، در خاتمه ضمن قدرداني از همکاري خوب مردم فهیم و مسئولان خاطرنشان کرد:پلیس علاوه بر ماموریت ذاتی خود در تامین نظم و امنیت در حفظ سلامت مردم نیز بسیار حساب شده و موثر عمل می کند.


--------------------------------------------------------------


دستگیری زوج سارق با 10 فقره سرقت در نکا

فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری یک زوج سارق اماکن خصوصی و کشف 10فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "قاسم عزیزی "در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت : ماموران انتظامی نکادر پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی موضوع را با انجام اقدامات پلیسی به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی در ادامه با اشاره به شناسایی یک زوج سارق ، افزود: ماموران انتظامی شهرستان نکاء پس از هماهنگی قضایی این زن و شوهر سارق را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی نکاء خاطر نشان کرد: زوج دستگیر شده در بازجویی

masoud pashna, [۱۹.۰۱.۲۱ ۲۰:۴۱]
های فنی پلیسی تاکنون به 10 فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: هشدار هاي پليس را در خصوص پيشگيري از سرقت جدي گرفته و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را سريعا به پليس110 اطلاع دهند.


--------------------------------------------------------------


کشف 54 فقره سرقت در گلوگاه

مازندران-جانشین انتظامي شهرستان گلوگاه از کشف 54فقره سرقت در پی اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ "اسماعیل حسن زاده" در تشریح این خبر، بیان داشت: به منظور برقراری نظم و امنیت پایدار و برخورد با هنجارشکنان اجتماعی،اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را با انجام اقدامات پلیسی به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه از شناسایی مخفیگاه تعدادی سارق و مالخر حرفه ای خبر داد و افزود: ماموران همچنین پس از هماهنگی های قضائی،21سارق و مالخر حرفه ای اموال مسروقه را دستگیر کردند.

سرهنگ حسن زاده، خاطرنشان کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 54فقره سرقت سیم برق,منزل،اموال و قطعات خودرو و ... اعتراف کردند .

جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه با تاکید بررعایت نکات ایمنی با هدف افزایش ضریب ایمنی در خصوص کاهش سرقت از شهروندان خواست: درصورت برخورد با هر گونه مورد مشکوک مراتب را سریعا به سامانه 110 پلیس گزارش دهند.


--------------------------------------------------------------


کشف تجهیزات فنی بیت کویین میلیاردی در محمودآباد

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از کشف تجهیزات تولید ارز دیجیتال به ارزش تقریبی 22میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سرهنگ محمودحسین زاده در رابطه با این خبر بیان داشت: به منظورجلوگیری از قاچاق کالا و ارز و برخورد بامفسدان اقتصادی طرح تشدید مبارزه با قاچاق در دستورکارپلیس آگاهی شهرستان محمودآباد قرارگرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی شرکتی که اعضای آن اقدام به راه اندازی و بهره برداری از دستگاه تولید ارز دیجیتال کرده بود را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد با اشاره به هماهنگی قضائی و دستگیری 3 قاچاقچی دستگاه بیت کویین افزود: ماموران پلیس آگاهی در بازرسي از شرکت متعلق به متهمان دستگیر شده 150 دستگاه ماینر و متعلقات آن،راکشف وضبط کردند.

سرهنگ حسین زاده با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش نهایی کالای کشف شده قاچاق را حدود 22 میلیارد ریال برآورد کردند تصریح کرد:هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی که موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور می شود ممنوع بوده و با کسانی که از این طریق به اقتصاد کشور آسیب وارد می کنند،به جد برخورد می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار