تابناک-مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان گفت: ایثارگران با صبر، مقاومت، شهامت و فداکاری خود، زمینه‌های رشد و ترویج روحیه جهادی را در جامعه اسلامی آن‌گونه که شایسته است، فراهم می‌کنند.
کد خبر: ۹۳۳۴۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۴ 19 January 2021

به گزارش تابناک، عطا ناوکی سه‌شنبه 30 دی‌ماه ضمن بازدید از گلزار شهدای سرریگ دهستان ایسین، از توابع شهرستان بندرعباس و دیدار  با خانواده شهید «عباس نیلاد»، گفت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران به‌ دلیل ایمان قوی، در صف مجاهدان مخلص راه خدا قرار دارند و تا آخرین نفس دست از مقاومت و یاری اسلام برنمی‌دارند.
مدیرکل بنیاد شهیدو امور ایثارگران استان هرمزگان با اشاره به خدمات ارزنده شهدا، جانبازان و آزادگان هرمزگانی در دوران انقلاب و دفاع مقدس، ادامه داد: این عزیزان پس از جنگ هشت ساله نیز هرگاه کشور نیاز به حضور پررنگ و مؤثر آنان در صحنه‌های مختلف داشته است، با همه وجود ثابت کرده‌اند که گوش به فرمان ولی فقیه زمان هستند.
وی جان دادن در راه خدا را جزء مهمی از مکارم و فضایل اخلاقی انسان‌های وارسته دانست و افزود: پیامبر بزرگ اسلام درباره ارزش‌ خون پاک شهیدان راه خدا فرموده‌اند، هیچ قطره‌ای در پیشگاه خداوند، محبوب‌تر از قطره خونی نیست که در راه خدا ریخته می‌شود.
ناوکی با تأکید بر لزوم تجلیل از مقام جامعه شاهد و ایثارگر و رسیدگی به مشکلات درمانی آنان، گفت: ایثارگران با صبر، مقاومت، شهامت و فداکاری خود، زمینه‌های رشد و ترویج روحیه جهادی را در جامعه اسلامی آن‌گونه که شایسته است، فراهم می‌کنند.
ایثارگران باصبر خود زمینه های رشد روحیه جهادی را فراهم می کنند

ایثارگران باصبر خود زمینه های رشد روحیه جهادی را فراهم می کنند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار