جواد فاطمی نسب در گفتگو با تابناک:
امام جمعه سرپل ذهاب گفت: به مناسبت سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام، ١۴ نانوایی در شهرستان سرپل ذهاب به صورت رایگان نان طبخ می کنند.
کد خبر: ۹۳۲۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 17 January 2021

جواد فاطمی نسب در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در این چند روز برنامه ها مختلفی اجرا شد، یکی از آن ها به نیابت حضرت زهرا (س) برگزار می شود که قرار است نان رایگان توسط ١۴ نانوایی طبخ شود.

وی همچنین از برپایی مسابقه به مناسبت شهادت حضرت زهرا سخن گفت و تصریح کرد: امروز هم در کنار احمد بن اسحاق در فضای باز ایستگاه صلواتی و همچنین یک اجتماع داریم، توزیع ماسک نیز به صورت گروهی است و مداحی و توزیع ماسک نیز خواهیم داشت.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب در ادامه خاطر نشان کرد: شرایط شیوع ویروس کرونا نیز ممکن است چند سال دیگر ادامه دار باشد و منجر به تغییر سبک زندگی ها شود پس باید با آن زندگی کنیم و همچنان نیازمند برپایی و برگزاری مراسم عزا ائمه اطهار هستیم.

وی یادآور شد: دو دیدگاه غلط این است که در مراسم اهل بیت به بیماری مبتلا نمی شویم! و دیگری عدم برگزاری مراسم ها است، اما عمل درست یادآوری مصائب و زندگی ائمه اطهار و برپایی مجالس همراه با رعایت موازین بهداشتی است.

فاطمی نسب تاکید کرد: امید داریم سبک جدیدی از نحوه اقامه مراسم عزا برپا و با برنامه ها فرهنگی همراه باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار