کد خبر: ۹۳۲۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۳ 16 January 2021

تعطیلات عید نوروز برای بسیاری از مردم یکی از بهترین فرصت‌ها برای سفر رفتن محسوب می‌شود. در سال‌های اخیر جزیره کیش ازجمله مقاصد محبوب از دید مسافران بوده است در ایام تعطیل و یا فصول پرطرفدار هتل های کیش بسیار شلوغ و پر رفت و آمد هستند.

بسیاری از افراد به منظور لذت‌بخش‌تر کردن سفر خود و یا کاهش هزینه‌ها ترجیح می‌دهند تا با تورهای کیش به مسافرت بروند. جزیره کیش نیز از این قاعده جدا نبوده و سالانه مسافران زیادی با تورهای گردشگری از اقصی نقاط کشور خود را به جزیره یاد شده می‌رسانند. بدین جهت با معرفی هتل های کیش در تورهای نوروزی 1400 اطلاعات مفیدی در این زمینه به شما ارائه دهیم تا هنگام برنامه ریزی برای سفر نوروزی خود و رزرو هتل های کیش به مشکل نخورید.

بهترین هتل های کیش برای تورهای نوروزی 1400

ازجمله مسائلی که برای سفر کردن در نوروز از اهمیت بسیاری برخوردار است می‌توان به رزرو هتل در کیش و قیمت آن اشاره کرد. بدیهی است که اگر بتوان با استفاده از آفرهای ویژه هتل مورد نظر را با قیمت پایینی رزرو کرد می‌توان هزینه‌های خود را به‌گونه‌ قابل توجهی کاهش داد. به طور کلی پیشنهاد می‌کنیم که اگر قصد سفر در نوروز 1400 را دارید بهتر است از 1 الی 2 ماه قبل برای رزرو هتل کیش خود اقدام کنید.

با معرفی و توضیح برخی از هتل های کیش و مقایسه نسبی آن ها اطاعات مفیدی برای بررسی هتل های کیش نوشته ایم.

هتل داریوش کیش | نمونه‌ای از شکوه ایران زمین

هتل 5 ستاره داریوش کیش را می‌توان یکی از مجلل‌ترین و باشکوه‌ترین هتل های کیش دانست. به عبارت ساده‌تر اسکان در هتل لوکس داریوش می‌تواند سفرتان را به خاطره‌ای رویایی تبدیل نماید. جالب است بدانید ایده طراحی و ساخت این هتل از آثار تاریخی باعظمت کشورمان مانند تخت جمشید و پاسارگاد الهام گرفته شده است. لازم به ذکر است که هتل داریوش کیش در سال 2005 آماده بهره‌برداری شد و تاکنون به فعالیت خود ادامه داده است.

معرفی هتل های کیش در تورهای نوروزی 1400

هتل داریوش کیش 3 طبقه دارد که 168 باب اتاق در این طبقات قرار گرفته‌اند و هر کدام از امکانات متفاوتی برخوردارند. سوییت‌های این هتل 20 الی 25 متری بوده که ظرفیت هر کدام از آن‌ها 2 یا 4 نفره است.

 یکی از نکاتی که بسیاری از مسافران دنبال آن هستند قیمت هتل داریوش کیش است که بر اساس زمان رزرو هتل داریوش ممکن است به صورت چارتری یا لحظه آخری محاسبه شود. با این حال هتل یاد شده در جشنواره تورهای نوروزی از قیمت معقولی برخوردار است. ازجمله خدمات رایگان این هتل لاکچری کیش می‌توان به بوفه صبحانه، ترانسفر رفت و برگشت به فروگاه، استخر رو باز(مخصوص آقایان) و زمین تنیس اشاره کرد.

هتل ترنج کیش | تنها هتل دریایی کشور

هتل دریایی ترنج (https://www.iranhotelonline.com/kish-hotels/هتل-ترنج/) را به جرئت می‌توان یکی از هیجان‌انگیزترین و خاص‌ترین هتل های کیش در کشور دانست.

موقعیت جغرافیایی این هتل شمال غربی جزیره کیش است و سوییت‌های آن بر روی آب‌های بی‌کران دریای خلیج فارس قرار گرفته‌اند. قیمت هتل ترنج کیش در بازه زمانی‌های مختلف تغییر می‌کند اما در جشنواره نوروزی 1400 سایت‌های بسیاری که در زمینه رزرو آنلاین فعالیت دارند این هتل را با تخفیف‌های مناسبی ارائه می‌دهند و همین موضوع بر محبوبیت تنها هتل دریایی کیش افزوده است.

معرفی هتل های کیش در تورهای نوروزی 1400

هتل ترنج کیش دارای 100 واحد سوییت است که متراژ هر کدام متفاوت بوده و دارای خدمات گوناگونی هستند. لازم به توضیح است که در اطراف هتل ترنج کیش جاهای دیدنی بسیاری وجود دارد که برخی از آن‌ها عبارتند از کشتی یونانی، شهر تاریخی حریره، آب انبار سنتی، بازار عرب ها و مجتمع گلف کیش. بعضی از امکانات رایگان هتل لاکچری ترنج نیز شامل مواردی همچون خانه کودکان، بوفه صبحانه، اینترنت و ... است.

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش از جمله دیگر هتل‌های پرطرفدار که در نوروز 1400 آفرهای هیجان‌انگیز و وسوسه کننده‌ای است. این هتل که تنها 10 سال از احداث آن می‌گذرد دارای طراحی خاصی بوده و به طور کلی 190 باب اتاق دارد.

معرفی هتل های کیش در تورهای نوروزی 1400

بهتر است بدانید که هتل مارینا پارک کیش از دو سمت به سواحل  زیبای خلیج فارس منتهی می‌گردد و اکثر سوییت‌های آن چشم اندازی تماشایی دارند. انواع گیاهان تزئینی، المان‌های مختلف و آب‌نماهای زیبا به شکوه و عظمت هتل مرینا کیش افزوده‌اند.

هتل شایان کیش

یکی دیگر از هتل های کیش که می‌توان آن را هتلی لوکس و زیبا تلقی کرد هتل شایان کیش است که ویو برخی از سوییت‌های آن رو به دریای خلیج فارس است.

معرفی هتل های کیش در تورهای نوروزی 1400

 با رزرو هتل شایان کیش می‌توان از منظره‌ای زیبا و چشم‌نواز بهره‌مند شد. تاریخچه هتل 5 ستاره شایان مربوط به 45 سال قبل بوده و دارای 4 طبقه با 195 سوییت مختلف است. ازجمله جاذبه‌های دیدنی اطراف هتل ساحلی شایان می‌توان اسکله تفریحی، شهر زیرزمینی کاریز، شهر باستانی حریره، پلاژ آقایان و بانوان، پارک درخت سبز و مسیر ویژه دوچرخه سواری را نام برد.

با توجه به مطالب گفته شده می‌توان فهمید که این هتل گزینه مناسبی برای اسکان در تعطیلات نوروز 1400 است. کافی شاپ سرپوشیده و روباز، رستوران، آرایشگاه برای بانوان و آقایان، پارکینگ مسقف، صندوق امانات و ترانسفر رفت و برگشت تنها بخشی از امکانات هتل قدیمی و زیبای شایان است.

نکات ضروری برای انتخاب هتل های کیش در تورهای نوروز 1400

1.     انتخاب آژانس مسافرتی

شاید در نگاه اول اینطور به نظر برسد که آژانس مسافرتی تاثیر چندانی بر روی کیفیت سفر ندارد؛ اما باید گفت که تمامی فاکتورهای مربوط به تور شما از رزرو هتل های کیش گرفته تا بازدید از جاهای دیدنی شهر مقصد را آژانس مسافرتی مربوطه آماده می‌کند. با توجه به این موضوع می‌توان دریافت که دقت به این مورد اهمیت به‌سزایی دارد زیرا اگر به درستی انتخاب نشود می‌تواند تجربه بدی از سفر کردن در خاطر شما ایجاد کند. بنابراین قبل از مراجعه به آژانس مسافرتی مورد نظر حتما در رابطه با سابقه آن تحقیق کنید.

2.     کسب اطلاعات درباره مسافران تور مورد نظر

اگر تصمیم به رزرو تور برای تعطیلات نورور پیش‌رو را دارید بهتر است درباره اعضای تور مورد نظرتان اطلاعاتی کلی کسب نمایید. برای مثال اگر شما فردی جوان هستید سفر رفتن با گروهی از افراد که در رده سنی متفاوتی از شما قرار دارند ممکن است برایتان کسل‌کننده باشد. همچنین اگر تور لیدرتان فردی باتجربه باشد می‌تواند در هیجان انگیزتر کردن سفر نقش موثری داشته باشد. لازم به ذکر است که تور لیدر علاوه بر زبان فارسی برای راحتی بیشتر مسافران باید به زبان‌های کاربردی دیگری مانند عربی و انگلیسی تسلط داشته باشد تا در مواقع نیاز بتواند به شما کمک کند.

3.     هزینه پرداختی تور

توجه داشته باشید که در مقابل هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید خدمات مناسبی در اختیارتان قرار گیرد. به این منظور بهتر است هنگام تنظیم قرارداد از مجری تور (که در اکثر مواقع آژانس‌های هواپیمایی هستند) بخواهید که جزئیات خدمات مورد نظر را برایتان شرح دهد.

نتیجه‌گیری

یکی از اولین مقاصد برای سفر در نوروز 1400 بی‌تردید جزیره زیبا و دل‌ربای کیش است. رزرو هتل های کیش ازجمله معضلاتی است که امکان دارد افراد را از سفر به جزیره یاد شده باز دارد؛ چراکه بسیاری از افراد تصور می‌کنند در ایام عید نوروز قیمت هتل های لوکس کیش به دلیل تقاضای بسیار، زیاد است. اما باید گفت که با استفاده از آفرهای هیجان انگیز و مقرون ‌به ‌صرفه می‌توان از هزینه‌های سفر کاست. برای رزور هتل های کیش برای نوروز 1400 اینجا را کلیک کنید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار