علاوه بر بوته که دروازه بان اول آنتورپ خواهد بود، این تیم یک دروازه بان جدید نیز خریداری خواهد کرد و این به معنای پایان کار بیرانوند در آنتورپ منظور خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۲۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸ 16 January 2021
 
 
                                                   سایت بلژیکی: بیرانوند آینده ای در آنتورپ ندارد

به گزارش  تابناک  و به نقل از اخبار فوتبال بلژیک آن طور که مشخص است علیرضا بیرانوند آینده ای در تیم بلژیکی ندارد و باید به فکر رفتن به تیم دیگری باشد.

، آنتورپ در هفته های اخیر با مشکل دروازه بانی روبرو شده است. ایوان لکو در دسامبر به طور محدودعلیرضا بیرانوند را به ژان بوته ترجیح داد ، اما دروازه بان ایرانی نتوانست انتظارات را برآورده کند و پس از دو مسابقه دوباره روی نیمکت قرار گرفت. با این حال ، بعد از اینکه بوته اندکی پس از سال نو از ناحیه مچ پا آسیب دید ، بیرانوند دوباره به دروازه برگشت و بار دیگر خوب ظاهر نشد تا تیم آنتورپ به صورت جدی به دنبال خرید یک دروازه بان باشد.

به این ترتیب علاوه بر بوته که دروازه بان اول آنتورپ خواهد بود، این تیم یک دروازه بان جدید نیز خریداری خواهد کرد و این به معنای پایان کار بیرانوند در آنتورپ منظور خواهد شد.

از این گذشته مصدومیت بوته چندان جدی نیست و او تقریبا یک ماه دیگر به میادین باز خواهد گشت و نیازی به عمل کردن مچ پا ندارد. این بدان معنی است که او به جای ده هفته فقط برای شش تا هشت هفته از تیم بیرون می رود. در بهترین حالت ، آنتورپ می تواند بازیکن فرانسوی را در اواسط ماه فوریه در ترکیب داشته باشد.

اخیرا آ.اک آتن یونان خواستار به خدمت گرفتن علیرضا بیرانوند است و باید دید این دروازه بان ایرانی ترجیح می دهد همچنان در آنتورپ برای حضور در ترکیب اصلی رقابت کند یا به تیم دیگری می رود.

 
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار