سرپرست شبکه بهداشت دره شهر:
سرپرست شبکه بهداشت و درمان دره شهر گفت: از ابتدای مهرماه تاکنون ۱۶۰ نفر از شهروندان دره شهر، آبدانان و بدره بر اثر ابتلاء به ویروس کرونا در بیمارستان ولیعصر دره شهر بستری شده است.
کد خبر: ۹۱۲۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰ 28 October 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ سجاد مظلومی اظهار کرد: از این تعداد مبتلا، ۱۴۱ نفر مربوط به مهرماه و ۱۴ نفر مربوط به آبان ماه است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دره شهر عنوان کرد: به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حضور در مراسمات، باعث شده که این شهرستان در وضعیت قرمز قرار بگیرد.

وی اظهار کرد در راستای مقابله با کرونا در یک ماه گذشته ۲۶۰ مورد بازدید توسط کارشناسان بهداشت محیط شهرستان، از مراکز تهیه و توزیع عرضه و فروش مواد غذایی و اماکن عمومی شهرستان صورت گرفته است.

مظلومی افزود: در راستای برخورد با متخلفان، تعداد ۱۳۵ مورد از صنوف مختلف به خصوص آرایشگاه‌ها سطح شهرستان پلمب و تعداد ۲۰ آرایشگاه متخلف نیز برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دره شهر افزود: برابر مصوبه ستاد مبارزه با کرونا هرگونه اعلامیه ترحیم و تسلیت در سطح شهرستان، سایت‌های خبری، کانال‌ها و گروهای تلگرامی ممنوع و پیگیرد قضائی دارد./ح

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار