محمود الله مرادی:
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت:قطعا ایجاد امنیت در کردستان یعنی ایجاد امنیت در کشور و ما نیز قدردان شهدا و خانواده معظم شهدا و ایثارگران هستیم.
کد خبر: ۹۱۲۵۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۸ 28 October 2020
به گزارش خبرنگار تابناک در کردستان، محمود الله‌مرادی ظهر امروز در دیدار با قائم مقام ستاد امر به معروف، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: استان کردستان قدم به قدم سرزمینش حاصل خون شهدای گران قدری‌ست که با ایثار و فداکاری توانستند امنیت را برقرار کنند.

وی با بیان اینکه قطعا ایجاد امنیت در کردستان یعنی ایجاد امنیت در کشور و ما نیز قدردان شهدا و خانواده معظم شهدا و ایثارگران هستیم، افزود: استان کردستان با یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر جمعیت، ۶۶ درصد جمعیت شهری، ۴۴ درصد روستایی، ۷۸ درصد اهل سنت و ۲۲ درصد اهل تشیع در غرب کشور قرار گرفته است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان تصریح کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری «امر به معروف و نهی از منکر» واجب و باید همه مردم و مسئولان خود را در برابر این فریضه الهی مسئول بدانند چراکه اگر این امر به درستی اجرا شود، منجر به حل بسیاری از مشکلات و معضلات کنونی خواهد شد.

الله‌مرادی از استفاده حداکثری از ظرفیت جوانان مؤمن، انقلابی و نخبگان جامعه برای اجرای امر به معروف و نهی از منکر در سطح استان خبر داد و گفت: باید برای رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم مطالبه‌گری از مسئولان در کردستان نهادینه شود.



علی‌اصغر حسینی، جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان نیز در این جلسه با بیان اینکه خوشبختانه علی‌رغم تلاش‌های بی‌وقفه دشمنان، مردم شیعه و سنی این دیار در کنار هم و باهم بوده و هیچ گونه مشکلی با یکدیگر ندارند، اظهار داشت: ۲۶ هزار و ۶۳۰ نفر عضو جامعه امربه معروف و نهی از منکر استان هستند.

وی افزود: ۶ هزار و ۴۵۰ نفر به‌عنوان یادوران مدارس، طلایه‌داران ۶ هزار و ۵۰۰ نفر، محلات و مساجد ۶ هزار و ۳۰۰ نفر، ادارات ۳ هزار و ۴۸۷ نفر، روستایی ۳ هزار و ۴۳ نفر، یاداوران ادارات هزار و ۷۲۸ نفر، اصناف ۶۲۶ نفر، نظامی ۱۹۰ نفر، قضایی ۲۷۸ نفر و انتظامی ۹۳ نفر در سطح استان فعالیت می‌کنند.

جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان خاطرنشان کرد: طبق آمار ۷۰ گروه از ۸۰۰ گروه کشوری، جزو گروه‌های جهادی استان کردستان بوده که نسبت به آمار جمعیت مطلوب است.

وی بیان کرد: در بحث مسائل فرهنگی بیشتر برنامه‌های ستاد جنبه آموزشی و مسائل پژوهشی بوده و قطعاً بدون نظرسنجی‌های درست و ساختار علمی اقدامی انجام نمی‌شود و گام‌ها به سمت و سوی علمی پیش خواهد رفت.

حسینی به سه محور برنامه‌های اساسی اشاره کرد و یادآور شد: رصد آسیب‌های جامعه فرهنگی، هنری و امور زنان و خانواده در دستور کار ما بوده و یقیناً در این راستا از مسئولان مطالبه‌گیری خواهیم کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار