فردوس قم اسامی کادر و بازیکنان خود را برای حضور در بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور معرفی کرد.
کد خبر: ۹۱۰۲۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۶ 19 October 2020

به گزارش تابناک قم، اگر محدودیت‌های ایجاد شده به دلیل تداوم شیوع ویروس کرونا و ستاد مقابله با کرونا در ورزش اجازه دهند، طبق برنامه از پیش اعلام شده از سوی سازمان لیگ فوتسال ایران قرار است از روز پنجشنبه هفته جاری یعنی اول آبان ماه فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران آغاز شود.

این بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتسال ایران است که با حضور 14 تیم در دو گروه هفت تیمی و به شکل رفت و برگشت برگزار می‌شود، لیگی که در پایان 12 هفته بازی‌های مرحله مقدماتی آن سه تیم از هر گروه، مجموعا 6 تیم مجوز صعود به مرحله دوم را به دست خواهند آورد.

استان قم که در 21 دوره قبلی این رقابت‌ها تیم‌های مختلفی با نام‌های فراز، ارم‌کیش‌، کیش‌ایر، صبای قم، ماهان‌تندیس، آتلیه‌طهران، یاسین‌پیشرو و سوهان محمد سیما را داشته، نماینده خود را در بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتسال ایران در سال 1399 با نام مجتمع فردوس به مصاف حریفان خواهد فرستاد.

بعد از تحولاتی که منجر به تغییر نام نماینده قم به فردوس شد، حجت‌الاسلام علی‌اصغر ویسمه‌ای، سیدمهدی غیاثی، مهدی کریمی و محمد نوروزی اصفهانی به عنوان اعضای هیات مدیره این تیم معرفی شدند و مسوولیت ریاست هیات مدیره به رسول قلی‌زاده مالک این تیم رسید.

سرمربیگری تیم فردوس قم در لیگ برتر 99 را حسین صبوری بر عهده دارد، سیدوحید غیاثی مدیر فنی تیم است و نماینده قم با این کادر نخستین مسابقه خود در مرحله مقدماتی فصل جدید لیگ برتر فوتسال را طبق برنامه سازمان لیگ باید ساعت 17 روز پنجشنبه اول آبان ماه در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم برابر تیم کراپ الوند برگزار کند.

در کادر تیم فردوس قم علی مسعودی سرپرستی یا مدیریت تیم را بر عهده دارد، هادی بهرامی مربی دروازه‌بان‌های تیم محسوب می‌شود، رضا فرجاد پزشک تیم است و مصطفی وفایی نیز مسوولیت تدارکات نماینده قم را بر عهده گرفته است.

در حالی که تغییرات زیادی در تیم لیگ برتری فوتسال استان قم ایجاد شده و این تیم چندین بازیکن شاخص خود را از دست داده، تصمیم مدیریت و کادر فنی فردوس قم اعتماد به بازیکنان جوان و جویای نام در کنار چند فوتسالیست با تجربه است تا این تیم وارد کارزار لیگ بیست و دوم فوتسال کشور شود.

اسامی و شماره پیراهن بازیکنان تیم فوتسال فردوس قم برای لیگ برتر 1399:

دروازه‌بان‌ها:

مجتبی نعمتی (1)

مهدی رستمی‌ها (2)

فرید نادری (22)

سیدامیر اربابی‌ (24)

سایر بازیکنان:

عباس قره‌داغی (3)

محمدمعین میرزاحسینی (4)

مهدی فتحی (5)

شهاب بشری‌دوست (8)

ناصر اطمینان (10)

سیدحسین رضوی (12)

وحید ندری (13)

محمدمهدی کبیری (14)

سیدمصطفی موسوی‌خواه (15)

سیدعلی حسینی جبلی (16)

روح‌الله ایثاری (17)

محمد رحمتی‌دهکردی (19)

فرهاد فلامرزی‌ورزنه (21)

امیرحسین زینلی (80)

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار