کد خبر: ۹۰۷۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۰ 11 October 2020

جزیره قشم یکی از نقاط گردشگری با جاذبه‌های تفریحی و دیدنی بسیاری است و علاوه‌بر مسافران داخلی، گردشگران خارجی هم به قشم سفر می‌کنند؛ جزیره قشم بزرگ‌ترین جزیره ایران است و از پرجمعیت‌ترین جزایر خلیج فارس محسوب می‌شود که در تنگه هرمز در جنوب کشور قرار دارد. این شهر با داشتن سواحل سنگی زیبا و چشم‌نواز، از مکان‌های توریستی و پربازدید ایران به‌شمار می‌آید. آب‌وهوای قشم گرم و مرطوب است و به‌دلیل جزیره بودن آن آب‌وهوایی مرطوب (شرجی) دارد. از موارد مهمی که هنگام سفر با آن مواجه می‌شوید، انتخاب و پیداکردن بهترین هتل های قشم با قیمت مناسب است؛ درادامه با علی بابا همراه باشید تا با جاذبه‌های گردشگری، بهترین زمان سفر به این شهر و بهترین هتل های قشم آشنا شوید.

بهترین هتل های قشم با قیمت مناسب

جاذبه‌های گردشگری قشم

جزیره قشم با برخورداربودن از شرایط جغرافیایی خاص، نقاط دیدنی بسیاری دارد که قطعا با سفر کوتاه چند روزه، فرصت رفتن به همه این مکان‌ها را نخواهید داشت. این جزیره با داشتن طبیعتی بکر و زیبا موردتوجه بازدیدکنندگان بسیاری قرار گرفته است. از نقاط تفریحی قشم که موردتوجه مسافران زیادی قرار گرفته می‌توان به بازارها، غارهای خوربس، روستای زیبای لافت، قلعه پرتغالی‌ها، جزیره ناز، جنگل‌های حرا، دره ستاره‌ها، تنگه چاه کوه، بندر لافت، غار نمک و دلفین‌های آبی خلیج‌فارس اشاره کرد. همچنین تفریحات هیجان‌انگیز آبی و منحصربه‌فرد قشم، پارک آبی جزیره قشم، پاراسل، شاتل سواری، بنانا سواری، قایق سواری، فلای بورد، غواصی، اسکوتر زیردریایی و تماشای دلفین‌ها است.

بهترین زمان سفر به قشم

قشم یکی از بهترین مقاصد گردشگری استان هرمزگان و جنوب کشور است. به‌دلیل آب‌وهوایی گرم بهترین زمان سفر به این شهر را می‌توان در فصل زمستان و بهار دانست. در فصل زمستان و بهار بیش‌ترین تعداد مسافران به این شهر انجام می‌آیند که اگر قصد سفر در این بازه زمانی را دارید، بهتر است برای خرید بلیط از یک ماه قبل اقدام کنید. در فصل تابستان خلوت‌ترین و کم‌ترین مسافرت به قشم انجام می‌شود و بلیط‌های هواپیما، قطار و اتوبوس و رزرو هتل قشم را می‌توانید با قیمت کم‌تری تهیه کنید.

اقامت و رزرو هتل قشم

همان‌طورکه در بخش قبلی اشاره کرده‌ایم، در ایامی که قشم شلوغ است حتما باید پیش از اتمام ظرفیت‌ها یک تا دو ماه قبل از سفرتان بلیط و هتل موردنظرتان را رزرو کنید. پس اگر تاریخ سفرتان را تعیین کرده‌اید، به سایت یا اپلیکیشن علی بابا برای بررسی و رزرو هتل قشم سر بزنید. اقامت راحت و بدون دردسر یکی از مواردی است که خاطره سفر به قشم را برای شما و عزیزانتان به‌یادماندنی‌تر می‌کند.

بهترین هتل های قشم

پیداکردن بهترین هتل با امکانات و خدمات موردنیازتان شاید کار سختی باشد؛ ولی با آشنایی و دانستن اطلاعات کامل در این زمینه، برای پیداکردن بهترین هتل قشم کمک بزرگی به شما می‌کند. در جزیره قشم هتل‌های بسیاری وجود دارد که انتخاب را برای شما آسان‌تر می‌کند؛ با توجه به میزان بودجه‌ایی که دارید و آشنایی با خدمات هتل مانند موقعیت، منوی غذایی، امکانات راحتی و رفاهی و داشتن پارکینگ اقدام به رزرو هتل قشم کنید. درادامه بهترین هتل های قشم را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

بهترین هتل های قشم با قیمت مناسب

 هتل فولتون

هتل فولتون از سه ساختمان با خدمات اختصاصی تشکیل شده که هرکدام از ساختمان‌ها با کاربری ویلا، هتل و آپارتمان را به مسافران ارائه می‌دهد. بوتیک هتل بولتون به‌واسطه نزدیکی به جاذبه‌های گردشگری، قرارگرفتن در منطقه حوضچه هامون و ارائه خدمات  تفریحی، گردشگری و اقامتی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای رزرو هتل قشم است.

آدرس هتل فولتون: قشم بزرگراه خلیج فارس، بعد از کمپ هامون

شماره تماس هتل: 07635344265

هتل خلیج‌فارس

هتل خلیج‌فارس یکی از بهترین هتل‌های چهار ستاره قشم است که در ساحل قرار دارد؛ این هتل با داشتن موقعیتی چشم‌نواز و خاص موردتوجه مسافران قرار می‌گیرد. برای آن دسته از مسافرانی که علاقه دارند محل اقامت‌شان نزدیک هتل ساحلی باشد، بهترین انتخاب است. همچنین هتل خلیج‌فارس امکانات تفریحی بسیار زیادی مانند ورزش‌های تفریحی، زمین تنیس، میز پینگ‌پونگ و سالن اختصاصی بیلیارد دارد که می‌توانید ساعت‌ها سرگرم شوید.

آدرس هتل ساحلی خلیج‌فارس: قشم میدان علم و صنعت

شماره تماس هتل: 0763534433

 هتل آپارتمان ارم

اگر دنبال بهترین هتل با هزینه‌ای اقتصادی هستید، هتل ارم انتخاب مناسبی است. در میان هتل‌های با کیفیت و البته گران قشم، هتل آپارتمان چهار ستاره ارم با خدمات قابل‌قبولی که به مسافران خود ارائه می‌کند، یک انتخاب مناسب است. از مزایای این هتل نزدیکی به دریا، امکان پخت‌وپز غذا، سالن بازی رایانه‌ای، اتاق بازی کودک، چای‌خانه سنتی با فضایی زیبا، سالن بیلیارد و بدنسازی است.

آدرس هتل آپارتمان ارم: قشم بلوار آزادگان روبروی شیلات

شماره تماس هتل: 07635229080

هتل آپادانا

یکی از اقامتگاه‌های با سابقه و قدیمی قشم هتل سه ستاره آپادانا است. اگر نزدیکی به بازار و مراکز اداری، همچنین واقع‌بودن محل اقامت در مرکز شهر اولویت شما در انتخاب هتل است، اقدام به رزرو هتل قشم کنید.

آدرس: قشم خیابان ولیعصر

شماره تماس: 02125917070

هتل آرش

هتل آپارتمان سه ستاره آرش با خدمات رفاهی خوب و نزدیکی به مرکز شهر همراه با هزینه‌ای مناسب است. با مسیری کوتاه به وسیله ماشین به مراکز تفریحی، بازار و دریا بروید.

آدرس: قشم بلوار آزادگان، بین میدان سعدی و شهدای گمنام

شماره تماس: 07635228690

هتل مارینا 2

این هتل در سال 1393 افتتاح و برای ارائه خدمات بهتر به مسافران در سال 1397 بازسازی شده است. این هتل با ارائه خدمات عالی همراه با قیمتی اقتصادی از هتل‌های خوب این شهر به‌حساب می‌آید. لازم به‌ذکر است اتاق‌های هتل مارینا 2 ظرفیت نفر اضافه ندارند.

آدرس: قشم بلوار ولیغصر، خیابان خلیج روبروی درب جنوبی بازار ستاره

شماره تماس: 07635244596

در این مطلب لیستی از بهترین هتل های قشم با قیمت مناسب را گفتیم، به‌راحتی فقط با مراجعه به علی بابا از میان اقامتگاه‌های گفته‌شده یا هتل‌های موجود در سایت، هتل دلخواه‌تان را بررسی و رزرو کنید. همچنین در علی بابا میتوانید انواع تور مثل تور چابهار را رزرو کنید.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار