فقط در شهریورماه روی داده است:
فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: حوادث رانندگی از ابتدای شهریور تاکنون در جنوب این استان ۳۳ کشته و ۱۰۹ مصدوم برجا گذاشت.
کد خبر: ۹۰۱۳۳۶
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵ 20 September 2020

سرهنگ مصطفی کول زاده اظهارداشت: این میزان فوتی و مجروح نتیجه ۷۳ فقره تصادف در جاده‌های جنوب سیستان و بلوچستان بوده است.
وی رعایت نکردن حق تقدم، سرعت زیاد و عدم توجه به جلو را از دلایل عمده بروز حوادث رانندگی این مدت در جاده‌های جنوب سیستان و بلوچستان ذکر کرد.
سرپرست فرماندهی پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: ۲۵ درصد علل تصادفات این مدت در جنوب استان ناشی از سرعت زیاد و ۲۱ درصد واژگونی و بقیه برخورد ۲ وسیله نقلیه بایکدیگر، عابر پیاده و موتورسیکلت بوده است.

وی وجود راه‌های دو طرفه، قوس و پیچ‌های فراوان در کنار سرعت زیاد، قاچاق سوخت، انسان و کالا و رعایت نکردن قانون را از مهمترین دلایل افزایش تصادفات در مسیرهای ارتباطی جنوبی این استان ذکر کرد.

به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان به سبب گستردگی راه‌های ارتباطی دارای ۲ قرارگاه پلیس راه و ۲ اداره کل راه و شهرسازی در شمال به مرکزیت زاهدان و جنوب به مرکزیت ایرانشهر است که شهرستان‌های شمالی و مرکزی شامل زابل، هیرمند، زهک، نیمروز، هامون، زاهدان، میرجاوه، خاش، سراوان، سیب سوران و مهرستان زیر پوشش قرارگاه شمال و شهرستان‌های جنوبی ایرانشهر، دلگان، فنوج، قصرقند، نیکشهر، سرباز، کنارک و چابهار زیرپوشش قرارگاه پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار