وزنه برداری بانوان ملایر را با تلاش و پرورش جوانان متعدد تبدیل به قطب وزنه برداری بانوان استان کرده است شاگردان متعددی را وی به این رشته سخت و نفس گیر معرفی کرده است و با تلاش این بانوی فدا کار آینده وزنه برداری ملایر بسیار روشن خواهد بود.
کد خبر: ۸۹۱۳۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳ 23 August 2020
وزنه برداری بانوان ملایر را با تلاش و پرورش جوانان متعدد تبدیل به قطب وزنه برداری بانوان استان کرده است شاگردان متعددی را وی به این رشته سخت و نفس گیر معرفی کرده است و با تلاش این بانوی فدا کار آینده وزنه برداری ملایر بسیار روشن خواهد بود. 
 
با مریم میابادی مربی قهرمان ساز وزنه برداری ملایر در خصوص این رشته نو پا در استان همدان گفتگو کرده ایم که با هم می‌خوانیم.

چه خبر از حال و روز وزنه برداری استان؟

خدا را شکر با حضور هیئت جدید شاهد تحولاتی در وزنه برداری استان هستیم و انگار تیم جدید هیئت استان برنامه‌های خوبی برای موفقیت این رشته طراحی کرده اند البته با وضعیت کرونایی امسال فعلا تعطیل هستیم.
 
 
هیئت وزنه برداری استان فعلا نمره قبولی گرفت


وزنه برداری بانوان چندسال است که در کشور فعال می‌باشد؟

سال ۹۶ ما اولین سالی بود که به مسابقات کشوری اعزام شدیم خود من هم مربی تیم بودم یکی از شاگردان من هم در مسابقاتی که در تهران برگزار شد به تیم ملی دعوت شد. 
از سال ۹۶ وزنه برداری بانوان در کشور شروع به کار کرد و ما در همان سال اول موفق عمل کردیم .

پس هنوز وزنه‌برداری بانوان نو پا است؟

بله، ولی با این وجود ما خیلی موفق بوده ایم و شاگردان من در مسابقات کشوری درخشش خیره کننده‌ای داشته اند دخترم با کسب سه مدال طلا روی سکوی اول ایستاد شاگرد دیگرم هم هدیه حمیدوند با کسب سه مدال نقره کشوری روی سکوی دومین ایستاد این دونفر در ملایر زیر نظر خودم مشغول به تمرین هستند و آینده درخشانی در این رشته خواهند داشت 

نیاز امروز وزنه‌برداری بانوان استان چیست؟
اول نیاز به حمایت مسئولین داریم خصوصا حمایت مالی برای اعزام به مسابقات بعد هم تجهیز سالن‌های ورزشی ما به وسایل روز در کل استان

حمایت در ملایر چگونه است؟ 

خوشبختانه در ملایر چه در زمان مدیریت قبلی و چه در زمان سپهری وزنه برداری خوب حمایت شده و من از آن‌ها سپاس گزارم، اما از مسئولین می‌خواهم که بعد از کسب عنوان قهرمانی توسط شاگردانم آن‌ها را مورد تشویق قرار بدهند با دادن یک جایزه می‌توان انگیزه آن‌ها را افزایش داد تا به راه خود در این رشته سخت با قدرت ادامه بدهند

عملکرد هیئت جدید را چگونه عرض یابی می‌کنید؟ 

واقعا در حال حاضر که تازه هم شروع کرده اند با قدرت پیش رفته اند و خوب کار کرده اند امیدوارم تا پایان کار با این انرژی پیش بروند هیئت حاضر استان هیچ حاشیه ندارد و فقط برای موفقیت وزنه برداری برنامه ریزی می‌کنند به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم و تشکر می‌کنم از زحماتشان.
 
تابناک: همدان کورش قپانوری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار