کد خبر: ۸۷۳۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷ 11 July 2020

«گهواره سکوت» ایرانی به برزیل می‌رود

تابناک/فیلم کوتاه «گهواره سکوت» به کارگردانی مصطفی مهربان و تهیه‌کنندگی مشترک انجمن سینمای جوانان رودبار و مصطفی مهربان به جشنواره‌ای بین‌المللی در برزیل راه یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم کوتاه «گهواره سکوت» ساخته مصطفی مهربان در بخش مسابقه دومین دوره جشنواره بین‌المللی Itaúna برزیل نمایش داده خواهد شد.

جشنواره بین‌المللی Itaúna برزیل، با هدف حمایت و ترویج فرهنگ سینمایی از طریق نمایشگاه‌ها و کارگاه‌های رایگان برای عموم در تلاش است تا فیلمسازان جوان را ترغیب به کشف روش‌های جدید برقراری ارتباط با جهان کند.

در خلاصه داستان «گهواره سکوت» آمده است: رسول باید گهواره‌ای را به همسر دوست شهیدش برساند. با بازگشت موقتی رسول از جنگ و جنوب به شمال ایران، لعیا قصد دارد این بار با او به جنگ برود. گهواره دلیلی می‌شود تا رسول از خواسته همسرش، لعیا سر باز زند.

عوامل این فیلم کوتاه ۱۳ دقیقه‌ای عبارتند از نویسنده و کارگردان: مصطفی مهربان، بازیگران: اکرم رادنیا، آناهیتا خسروی، حدیقه سمیع‌پور، کاظم نظری، مریم داداشی، تصویربردار: مجتبی کوهکن، صدابردار: مهرداد معظمی، تدوین و صداگذاری: مجتبی کوهکن، طراح صحنه و لباس: مصطفی مهربان، دستیار کارگردان: مرتضی غلامی، دستیار تصویر: امیر کوهکن، عکاس و منشی صحنه: مرضیه حیدری، تهیه‌کننده: مصطفی مهربان و انجمن سینمای جوانان رودبار.

دومین دوره جشنواره بین‌المللی Itaúna برزیل به دلیل شیوع ویروس کرونا با رعایت اقدامات بهداشتی WHO به صورت آنلاین خواهد بود که با نمایش آثار داخلی و بین‌المللی و کارگاه‌های سینمایی با متخصصان حوزه سینمای کوتاه در تاریخ ۱۷ تا ۲۲ آگوست (۲۷ مرداد تا ۱ شهریور) برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار