فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از کشف بیش از 2 میلیون نخ سیگار قاچاق در مرزهای دریایی شهرستان قشم خبر داد.
کد خبر: ۸۶۸۴۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۰ 28 June 2020

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني فرماندهی مرزبانی استان هرمزگان، سردار"حسین دهکی" با اعلام این خبر گفت: مرزبانان دریایی شهرستان قشم مبارزه با قاچاقچیان و سرباندهای قاچاق را در دستور كار خود قرار داده و با اجرای یک طرح عملیاتی بزرگ موفق شدند یک از باند وارد کننده کالای دخانی به مرزهای دریایی هرمزگان را متلاشی کنند.

سردار"دهکی" افزود: مرزبانان این شهرستان با اشراف اطلاعاتي و کسب خبری مبنی بر اینکه یک فروند لنج حامل سیگار قاچاق قصد تخلیه محموله خود را در حوالی جزیره هنگام به قایق های تندرو دارد، سریعا برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

این مقام ارشد مرزبانی استان هرمزگان در ادامه گفت: مرزبانان حین گشت زنی در منطقه و در محدوده 18 مایلی شرق جزیره هنگام شناور قاچاقچیان را در حال تخلیه سیگارهای قاچاق به شناورهای تندرو می باشد، مشاهده کردند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان با بیان اینکه خدمه موتورلنج با مشاهده مرزبانان با رها کردن شناور خود بوسیله شناورهای تندرو از محل متواری شدند، اذعان داشت: مرزبانان ضمن توقیف موتورلنج در بررسی دقیق از آن موفق شدند 2 میلیون و 420 هزار نخ سیگار قاچاق را کشف کنند.

سردار"حسین دهکی" در خاتمه با بیان اینکه شناسایی و دستگیری متهمین در دستور کار اطلاعاتی می باشد، گفت: ارزش ریالی کالاهای دخانی کشف شده را 15 میلیارد ریال برآورد کرد.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار