اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در روز 8 تیر
اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در هشتم تیر توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق و وضعیت راه ها از سوی رئیس پلیس راه استان مازندران به شرح زیر تشریح گردید .
کد خبر: ۸۶۸۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۷ 28 June 2020

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در 8 تیر ماه سال 1399 به این شرح است :

بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در روز 8 تیر بشرح زیر است :

 

 دستگیری قاچاقچی مواد مخدر در بابل 

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری عامل افیونی و کشف 15 کیلو گرم مواد مخدر در این شهرستان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سیدمحسن جعفری در تشريح اين خبر گفت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با هدایت عملیاتی ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان از فعالیت یک قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان با خبر شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، تصريح کرد: پس از يکسري اقدامات اطلاعاتي ، ماموران موفق شدند متهم را که قصد انتقال مواد مخدر از یکی از شهرستان های همجوار در این شهرستان را داشت شناسایی کنند .

سرهنگ جعفری، خاطرشنان کرد: ماموران در عملیاتی ضربتی، متهم را دستگیر و در بازرسی از خودروی وی 15کیلو گرم تریاک کشف کردند .

وی در خاتمه از شهروندان خواست: برای رسیدن به جامعه ای امن با پلیس همکاری کرده و در صورت مشاهده هرگونه فعاليت غيرقانوني و افراد مشکوک، مراتب را از طريق مرکز فوريت هاي پليسي 110 با پليس در ميان بگذارند.

 

 

کشف 4 کیلوگرم مواد مخدر در جویبار 

فرمانده انتظامي شهرستان جویبار، از دستگيري 4 قاچاقچی مواد مخدر و کشف بیش از 2 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ "غلامرضا جعفری " در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس با اعلام اين خبر، افزود: در اجرای طرح مبارزه با عاملان افیونی و در پي کسب خبري مبني بر فعاليت 4 سوداگر مرگ در شهرستان جویبار، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اين فرماندهي قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار، افزود: ماموران پلیس مواد مخدر با همکاری ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي،متهمان را شناسايي کردند.

سرهنگ جعفری،خاطر نشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهمان در عملیاتی ضربتی دستگير و در بازرسي از منزل آنان 2 کیلو و 300 گرم مواد مخدرکشف شد .

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار در خاتمه با اشاره به این که، سوداگران مرگ همواره با مقصد سودجویانه سعی در فروپاشی خانواده ها را دارند، از شهروندان خواست: ضمن مراقبت از فرزندان خود در صورت شناسایی عاملان سودجوی مواد مخدر مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.

 

 

كشف 4 و نیم تنی چوب قاچاق در سوادکوه شمالی 

فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه شمالی،از توقيف 2 خودروی حامل چوب جنگلي قاچاق در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس،سرهنگ"حمیدرضا فرهودی"درتشريح اين خبر،گفت: در راستاي طرح مبارزه با قاچاق کالاماموران انتظامي اين فرماندهي ،حين کنترل خودروهاي عبوري ، به دو دستگاه خودروی نیسان حامل چوب مظنون شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه شمالی،افزود:ماموران در بازرسی از این خودروها 4 و نیم تن چوب آلات جنگلی که توسط متهمان به صورت غیر مجاز از جنگل های اطراف این شهرستان برداشت شده بود کشف کردند.

سرهنگ فرهودی، افزود: متهمان پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفی و خودروهای حامل چوب نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه شمالی از عزم راسخ پليس براي برخورد با پديده قاچاق کالا خبر داد و به شهروندان توصيه كرد:در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا مراتب را سريعاً به پليس 110 اطلاع دهند.

 

 

دستگیری 2 سارق منزل در تنکابن 

فرمانده انتظامی شهرستان" تنکابن " از دستگیری 2سارق منزل و اماکن خصوصی با 6 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،" سرهنگ محمدصادق شاه نظری" در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منزل و اماکن خصوصی در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن ، افزود: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه موفق به شناسایی 2 سارق سابقه دار در این ارتباط شدند .

سرهنگ عنایتی گنجی، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهمان دستگیر و در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 6 فقره سرقت از منزل و اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کردند .

وی با اشاره به کشف مقادیری ازاموال مسروقه در بازرسی از مخفیگاه متهمان، به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی، درصورت مواردمشکوک، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

 

 

کشف 5تن چوب جنگلی قاچاق در میاندورود 

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از کشف 5 تن چوب آلات جنگلی قاچاق در این شهرستان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی داداش تبار در تشریح این خبر، گفت: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فراورده های طبیعی و به منظور حفظ منابع خدادادی، ماموران انتظامی این فرماندهی با انجام گشت انتظامی در حوزه استحفاظی به یک خودروی کامیون حین تردد در یکی از مناطق جنگلی این شهرستان مشکوک شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود، افزود: ماموران با توقیف خودروی مورد نظر در بازرسی از آن 5 تن تن چوب جنگلی قاچاق کشف کردند.

وی در ادامه، اظهار داشت: چوب های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود در پايان با اشاره به اين كه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملي بوده و تبعات زيست محيطي زيادي در پي دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سريعا به پليس 110 اطلاع دهند.

 

 

پلمب 13 واحد صنفی متخلف در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی نوشهر 

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پلمب 13 واحد صنفی متخلف در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی این شهرستان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ"قاسم محمدی " با اعلام اين خبر، اظهار داشت: به منظور پاکسازي نقاط آلوده و مقابله با تهيه و توزيع کنندگان موادمخدر و مجرمان سابقه دار، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در یکی از مناطق جرم خیز این شهرستان به اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر، افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران موفق به شناسایی 5 نفر از فروشندگان مواد مخدر در اجرای این طرح شدند.

سرهنگ محمدی،خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی در عملیاتی ضربتی متهمان دستگیر و مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از آنان کشف شد .

وی با اشاره به پلمپ 13 واحد صنفی متخلف از کشف مقادیر قابل توجهی مواد مخدر و دستگیری 5 خرده فروش مواد مخدر در این طرح خبر داد .

محمدی در پايان ضمن قدردانی از همکاري خوب مردم با پليس، اظهار داشت: هدف از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و پاکسازي مناطق آلوده برقراری امنيت پايدار ، ايجاد آسايش و آرامش براي مردم ، پیشگیری از آسیب های اجتماعی و شیوع اعتیاد در جامعه است.

 

 

انهدام باند سارقان باغات در بهشهر 

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری باند سارقان حرفه ای باغات و اماکن خصوصی با 15 فقره سرقت، در این شهرستان خبر داد 

سرهنگ" حسن عنایتی گنجی" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از باغات و اماکن خصوصی در شهرستان بهشهر، موضوع در دستورکار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، تصریح کرد: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان اداراه مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه موفق به شناسایی یک باند 3 نفره سرقت در این شهرستان شدند.

سرهنگ عنایتی، خاطرنشان کرد: متهمان که دارای سابقه سرقت نیز بوده اند پس از هماهنگی های قضائی، در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

عنایتی از کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی از مخفیگاه متهمان خبر داد و اظهار داشت: این افراد در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 15 فقره سرقت باغات و اماکن خصوصی در شهرستان بهشهر و یکی از شهرستان های استان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر در پایان با اشاره به این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی، در صورت مشاهده افراد ناشناسی، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

 

 

انهدام باند سارقان مغازه در قائم شهر 

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر، از انهدام باند سارقان مغازه با 18 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "مهدی خادمی" در بیان جزئیات این خبر، گفت : در پي وقوع چندين فقره سرقت مغازه در حوزه شهرستان قائمشهر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر،افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با همکاری ماموران کلانتری 12 سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ خادمی، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضایی متهم در حین سرقت به همراه 2 نفر از همدستانش دستگیر و در بازرسی از آنان برخی از اموال مسروقه کشف شد.

وی همچنین، خاطرنشان کرد: متهمان در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده به 18 فقره سرقت مغازه در این شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

 خبر: سلمان مهدوی

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار