موحد گفت: شمار بیماران کرونایی در شهرستان جهرم با ۱۵ مبتلای جدید به عدد ۵۵۱ رسید.
کد خبر: ۸۶۱۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۰ 11 June 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان:«محمدجواد موحد» در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین آمار رسمی مبتلایان به «کووید ۱۹» در شهرستان های جهرم و خفر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد کل بیماران شناسایی شده در جهرم ۱۵ نفر گزارش شده است.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه یک بیمار از اتباع خارجی و ما بقی از شهروندان جهرمی بوده است، افزود: بیشتر بیماران امروز از طریق میهمانی و معاشرت های خانوادگی به این بیماری مبتلا شده اند.

 

وی با اشاره به سابقه مسافرت در بیماران امروز، بیان کرد: تعداد ۱۱ بیمار مثبت امروز سابقه سفر به استان هرمزگان و جزیره قشم داشته اند.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به سن و جنس مبتلایان امروز، اظهار کرد: از 15 بیمار کرونایی امروز هفت آقا با سن ۲۷، ۳۸، ۳۶، ۳۶، ۴۳، ۵۵ و ۳۲ ساله و هشت خانم با سن ۲۵، ۲۹، ۳۲، ۵۱، ۲۹، ۱۶، ۲۸ و ۵۵ ساله بوده است.

 

وی با اشاره به تعداد کل مبتلایان در شهرستان های جهرم و خفر، عنوان کرد: با 15 بیمار امروز در مجموع ۵۵۱ نفر در شهرستان های جهرم و خفر به «کرونا» مبتلا شده که البته 52 نفر آنها از اهالی شهرستان خفر هستند.

 

موحد تعداد بهبود یافتگان کامل و از قرنطینه خارج شده در ۲۴ ساعت گذشته را ۶ نفر عنوان کرد و گفت: در مجموع تعداد بیماران بهبود یافتگان کامل و از قرنطینه خارج شده از ابتدا تا کنون به ۴۴۶ نفر افزایش پیدا کرده است

 

وی با اشاره به اینکه همه بیماران امروز دارای علائم بالینی مانند، سرفه، تب، بدن درد و ... هستند، تصریح کرد: از مردم می خواهیم از حضور در تجعات و میهمانی های خانوادگی شلوغ پرهیز کرده و چنانچه مجبور به شرکت در مراسمی شدند، حتما از ماسک استفاده کرده و فاصله یک و نیم متری را رعایت کنند.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم ضمن بیان اینکه با توجه به بالا گرفتن شيوع كرونا ويروس و از سر گيری موج دوم اين بيماري خطرناك، بسياري از شهر ها و استان هاي ايران مانند هرمزگان در وضعيت قرمز به سر مي برند، گفت: از همشهريان خواهشمنديم از سفر های غير ضروری موكدا بپرهيزند.

برچسب ها: کرونا ، جهرم ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار