مسیر اراک به تهران پایانه بیهقی (آرژانتین) حدود 293 کیلومتر است و حدودا 4 ساعت طول می‌کشد.
کد خبر: ۸۵۵۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷ 27 May 2020

مسیر اراک به تهران پایانه بیهقی (آرژانتین) حدود 293 کیلومتر است و حدودا 4 ساعت طول می‌کشد.

بهترین جاهای دیدنی اراک کجاست؟

حمام چهارفصل، موزه مفاخر، بازار اراک و تالاب میقان برای علاقمندان طبیعت گردی و پرنده نگری

 

فاصله تهران تا اراک با ماشین چقدر است؟

فاصله زمانی تهران تا اراک از مسیر ساوه با ماشین سواری حدودا 2 ساعت و 45 دقیقه است. این مسیر تقریبا 265 کیلومتر است و فاصله زمانی تهران تا اراک از مسیر قم با ماشین سواری حدودا 3 ساعت است. این مسیر تقریبا 280 کیلومتر است. با خرید بلیط اتوبوس اراک تهران از علی بابا می‌توانید سفر خود را شروع کنید. فاصله زمانی اراک تا دریاچه نمک میقان از مسیر روستای طرمزد با ماشین سواری کمتر از نیم ساعت است. این مسیر تقریبا 15 کیلومتر است.

خرید بلیط اتوبوس اراک به تهران آرژانتین

مسیر جاده دسترسی و راه‌های رفتن به اراک چطور است؟

اراک در مرکز ایران با دسترسی مطلوب به شهرهای مختلف از جمله تهران، اصفهان، قم و همدان است.

آزادراه تهران، ساوه و سلفچگان و سپس جاده سلفچگان به اراک، بهترین و نزدیکترین راه به اراک محسوب می‌شود و تنها فوق برنامه دیدن شهر قم می‌تواند توجیهی برای انتخاب مسیر قم به اراک باشد.

نزدیک ترین مسیر از تهران به گرگان

بهترین زمان و فصل سفر به اراک چه موقع است؟

تمام فصول بهار، تابستان، پاییز و حتی زمستان که آلودگی شهرهای صنعتی به اوج می رسد، برای اراک‌گردی قابل قبول هستند اما آب و هوای اراک در بهار و پاییز به ویژه ماه‌های فروردین، اردیبهشت و مهرماه با توجه به میانگین دما، عالی است. بهترین فصل برای دیدار از تالاب میقان اراک، بواسطه حضور پرندگان مهاجر و پهنه نمک دریاچه، زمستان است.

خرید بلیط اتوبوس اراک به تهران آرژانتین

جاذبه‌های اراک

شهر اراک – موزه مفاخر – خانه خاکباز – حمام موزه چهارفصل – بازار اراک – سرای کتابفروشها – موزه سلطان آباد – سرای کاشانی – سرای نوذری – چهارسوق بازار اراک – سرای مهر – مسجد سپهسالاری – مدرسه سپهسالاری – موزه حسن پور – مقبره آقانورالدین عراقی – روستای طرمزد – بیشه های تالاب میقان – دریاچه میقان – نمکزار میقان

بررسی مسیرهای منتهی به اراک

جالب است بدانید که برای رسیدن به شهر اراک با عبور از قم و با وسیله شخصی خود باید چیزی حدود دو ساعت و سی و هفت در راه باشید و مسافتی حدود دویست و هفتاد و شش کیلومتر را طی نمایید.

و اگر بخواهیم با گشت و گذاری کوتاه از مبدا تهران به اراک سفر کنیم و از شهر‌های کاشان بگذریم باید چیزی حدود چهار ساعت و سی و چهار در راه باشیم و چهارصد و هشتادد و چهار کیلومتر مسیر را طی کنیم.

تهران به اراک

و در نهایت اگر بخواهیم سفری از تهران به همدان و در نهایت اراک داشته باشیم باید پانصد و هشت کیلومتر مسیر را در چهار ساعت و پنجاه دقیقه طی نماییم.

اگر قصد ادامه سفر به اطراف اراک را دارید، سفر به محلات، سفر به دلیجان، سفر به خمین و سفر به تفرش، بهترین سفرهای گردشگری یا طبیعت گردی این منطقه از استان مرکزی هستند. همچنین لینک‌ها و لیست بهترین سفرهای گردشگری و طبیعت گردی سایر نقاط استان مرکزی را نیز در مقالات دیگر جستجو کنید.

اگر قصد ادامه سفر به استان‌های نزدیک را دارید، سفر به استان اصفهان، سفر به استان تهران، سفر به استان قزوین، سفر به استان قم، سفر به استان لرستان و سفر به استان همدان، نزدیک‌ترین و بهترین گزینه‌ها هستند. بر اساس آب و هوا، شرایط و امکانات، علاقه و فرصتی که دارید، نیاز به یک برنامه‌ریزی مناسب خواهید داشت و می‌توانید سفر خود را با بلیط اتوبوس اراک تهران کامل کنید.

نقطه‌ای تحت عنوان ابتدای مسیر بیشه‌ها را در میانه جاده دریاچه نمک میقان برای شما مشخص کردیم که به سمت یکی از زیباترین بخش‌های تالاب میقان منتهی می‌شود و مسیری به طول 4 کیلومتر را برای پیاده روی از آن علامت‌گذاری کرده‌ایم. تاکید می‌شود این مسیر به جهت طولانی بودن تنها مناسب علاقمندان طی مسیر در طبیعت و پرنده‌نگری است و نیازمند یک برنامه یک روزه کامل و اختصاصی برای تالاب میقان است. رفت و برگشت این مسیر بین 5 تا 8 کیلومتر پیاده روی نیاز دارد و ابتدای بیشه های تالاب میقان نیز مشخص شده است. در حقیقت تنها این بخش از تالاب میقان دارای بیشه‌ها و فضای تالابی است و پرندگان فراوانی را می‌توانید در آن مشاهده کنید.

پایانه‌های مبداء از اراک به تهران

پایانه مرکزی اراک

پایانه‌های مقصد از اراک به تهران

پایانه آرژانتین، پایانه غرب، پایانه جنوب

مدت زمان سفر از اراک به تهران با اتوبوس

3 ساعت و نیم در شرایط عادی

مسیر سفر اراک به تهران با اتوبوس

اراک، قم، تهران

مسافت اراک به تهران با اتوبوس (کیلومتر)

288 کیلومتر

خرید بلیط اتوبوس اراک به تهران آرژانتین

قیمت بلیط اتوبوس اراک به تهران

شروع قیمت از40 هزار تومان می‌باشد. قیمت‌های بلیط اتوبوس اراک به تهران از 40 هزار تومان شروع می‌شود. برای اطلاع دقیق از قیمت بلیط اتوبوس اراک به تهران لیست کاملی از قیمت‌ها و سرویس‌ها برای تاریخ مورد نظر شما در صفحه لیست قیمت ها فراهم شده است. بلیط اتوبوس اراک تهران را با مراجعه به سایت علی بابا می‌توانید جستجو کنید.

ساعت حرکت اتوبوس اراک به تهران

شما می‌توانید لیست کامل قیمت‌ها، ساعات حرکت، شرکت‌های مسافربری و اطلاعات دقیق تر را در در علی بابا پیدا کنید.

برای خرید اینترنتی بلیط اتوبوس تهران به اراک می‌توانید از سایت علی بابا اقدام کنید. کافیست پس از انتخاب مبداء و مقصد، تاریخ حرکت خود را مشخص کرده و به آسانی بلیط اتوبوس خود را خریداری کنید.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار