مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام گفت: با تلاش عوامل مبارزه با قاچاق، پس از کشف مقداری سیگار و تنباکو قاچاق به ارزش 400 میلیون تومان، متهم علاوه بر ضبط کالای کشف شده، به پرداخت 650 میلیون تومان جریمه محکوم شد.
کد خبر: ۸۴۶۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵ 06 May 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛علیرضا لطفی علی‌آبادی گفت: با تلاش عوامل مبارزه با قاچاق نیروی انتظامی استان ایلام و بازرسی از یک دستگاه کامیون باری، مقدار زیادی سیگار و تنباکو قلیان قاچاق به ارزش بیش از ۴۰۰ میلیون تومان کشف شد.

وی افزود: پس از تشکیل پرونده، موضوع برای رسیدگی به شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی ایلام ارجاع شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اظهار کرد: شعبه رسیدگی‌ کننده نیز پس از رسیدگی، متهم را علاوه بر ضبط کالای قاچاق مکشوفه، به ۶۵۰ میلیون تومان جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

وی ادامه داد: گشت مشترک ستاد مقابله با کرونا در ایلام تا اطلاع ثانوی ادامه دارد و با متخلفین به شدت برخورد قضایی و تعزیری می‌شود.

لطفی تصریح کرد: فعالیت روزانه گشت مشترک تعزیرات حکومتی و دستگاه‌های نظارتی به‌ منظور کنترل و نظارت بر عرضه محصولات بهداشتی در بازار در حال انجام است. /ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار