در آذربایجان غربی؛
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از انجام اقدامات پیشگیری از کرونا در پایانه های مرزی استان خبر داد.
کد خبر: ۸۲۶۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷ 28 February 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، ارسلان شکری گفت: اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با ویروس کرونا همزمان با انتشار خبر انتشار این ویروس در کشور چین در پایانه‌های مرزی آذربایجان غربی آغاز شده بود تا مانع از ورود این ویروس از طریق مسافران ورودی زمینی به کشور شویم.

وی ادامه داد: با همکاری علوم پزشکی و بخش‌های بهداشتی و تامین تمهیدات لازم برای استقرار آنان در پایانه‌های مرزی برای شناسایی مسافران مشکوک مبتلا به ویروس کرونا نسبت به اقدامات عاجلانه در این ارتباط اقدام شده بود.

این مقام مسئول با تشریح سایر اقدامات انجام شده پس از انتشار خبر نخستین بیمار مبتلا به کرونا در ایران اضافه کرد: بلافاصله رایزنی برای در اختیار قراردادن مواد ضدعفونی دستی و گالنی، دستکش و ماسک جهت استفاده و توزیع در اداره کل، ادارات شهرستانی، پایانه‌های مرزی، پایانه‌های مسافری، بار و سیمان انجام و با تامین این مواد اقدامات لازم جهت حفاظت از سلامت کارکنان و خدمات گیرندگان بخش آغاز شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی یادآور شد: این اقدامات بصورت مستمر، شبانه روزی و در ایام تعطیلات نیز در حال انجام است تا همکارانی که به جهت خدمت رسانی و جلوگیری از خلل در روند خدمات دهی به هموطنان در محل کار حضور پیدا میکنند از نظر بهداشتی از امنیت لازم برخوردار باشند.

وی اضافه کرد: توزیع و نصب پوستر، بنر، استند و پیام‌های ایمنی در رابطه با چگونگی رعایت بهداشت فردی برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا از دیگر اقدامات درحال انجام توسط همکاران سختکوش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار