متاسفانه علیرغم توافق که قرار بود این هفته مدیرعامل انتخاب شود این اتفاق رخ نداد و این سریال همچنان ادامه دارد.برای اینکه مشکلات باشگاه بیشتر نشود از سمت خود استعفا می دهم و امیدوارم با رفتن من استقلال شرایط بهتری پیدا کند.چون تاکنون حکم کتبی به دستم نرسیده طبیعی است که همین استعفا هم کفایت می کند.
کد خبر: ۸۲۶۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱ 27 February 2020

عبدالرضا موسوی از هیات مدیره باشگاه استقلال کناره گیری کرد.

 بانک ورزش، عبدالرضا موسوی با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: امروز ظهر با وزیر تلفنی صحبت کردم و قرار شد مدیرعامل تا امشب معرفی شود. به من چون کیش بودم گفتند برگرد و ساعت دقیق جلسه را به شما خبر می دهیم و من هم با پرواز ساعت 14:30 به تهران برگشتم.

وی افزود: حدود ساعت 17 به تهران رسیدم و به وزیر پیام دادم که در تهران و منتظر ساعت جلسه هستم که متاسفانه پاسخی دریافت نکردم.در حقیقت جلسه ای هم برگزار نشد و دلیلش را هم نمی دانم.

موسوی نوشت: متاسفانه علیرغم توافق که قرار بود این هفته مدیرعامل انتخاب شود این اتفاق رخ نداد و این سریال همچنان ادامه دارد.برای اینکه مشکلات باشگاه بیشتر نشود از سمت خود استعفا می دهم و امیدوارم با رفتن من استقلال شرایط بهتری پیدا کند.چون تاکنون حکم کتبی به دستم نرسیده طبیعی است که همین استعفا هم کفایت می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار