معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: پیشنهاد ما علاوه بر تعطیلی مدارس، باشگاه ها و تجمعات این است کنسرت ها نیز تعطیل شود چرا که هرنوع تجمعی سبب انتقال ویروس می شود.
کد خبر: ۸۲۵۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳ 24 February 2020
به گزارش «تابناک البرز»؛ سید حسن اینانلو از ثبت مورد مثبت کرونا در استان البرز خبر داد و گفت: انتظار میرفت وقتی در شهریار و دیگر استانها مشاهده شد در البرز نیز این بیماری مشاهده شود.
سید حسن اینانلو با اشاره به اینکه در شورای تامین استان در این زمینه در جلسه پدافند غیرعامل موضوعات مطرح می شود‌، افزود: پیشنهاد ما علاوه بر تعطیلی مدارس باشگاه ها و تجمعات این است کنسرت ها نیز تعطیل شود چرا که هرنوع تجمعی سبب انتقال ویروس می شود.
وی اظهار داشت: بیشترین تاکید ما در خانه ماندن، رعایت بهداشت فردی، شستن دستها با الکل و محلول هایی است که پایه الکلی دارد و یا شست و شست و شوی سرویس های بهداشتی با وایتکس یک به ده و منازل با وایتکس یک به پنجاه با اباست.
اینانلو به لزوم استفاده از ماسک توسط افرادی که علایم سرماخوردگی و تب دارند اشاره و تصریح کرد: تعداد موارد مشکوک ویروسی که با علایم تب و آنفولانزا به ما مراجعه کنند و کسانی که غلظت اکسیزن خود پایین و علایم ریوی پیدا کرده باشد بستری می کنیم.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز تصریح کرد: با توجه به اینکه افرادی که سالم هستند اما ممکن است علایم را نداشته باشند و منتقل کننده باشند، بهترین راه ماندن در منزل و تعطیلی ادارات است که باید از طریق ادارات ذی ربط انجام شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار