فریبرز نیاستی با اشاره به پرداخت مطالبات دانشگاه علوم پزشکی همدان از سوی تامین اجتماعی اظهار کرد: با پیگیری انجام شده مطالبات خود را تا پایان سال ۹۷ با تامین اجتماعی استان تسویه کرده‌ایم.
کد خبر: ۸۱۷۰۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۷ 24 January 2020
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه مرکز جامع سرطان غرب کشور در همدان بیش از ۸۵ درصد پیشرفت دارد گفت: فاز اول این مجموعه تیرماه سال ۹۹ افتتاح می‌شود.

به گزارش فارس، وی با بیان اینکه این اقدام باعث ارائه خدمات بهتر، خرید دارو، تجهیزات و... می‌شود گفت: پیگیر هستیم بیمه سلامت نیز بدهی خود را پرداخت کند.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه نگاه ویژه‌ای به ایجاد زیرساخت‌ها در حوزه دانشجویی و بهداشت داریم افزود: اگر بخواهیم موفق شویم باید زیرساخت را تأمین کنیم.

وی تاکید کرد: سه سال پیش مرکز جامع سرطان با استفاده از اعتبارات دانشگاه آغاز شد که امروز بیش از ۸۵ درصد پیشرفت دارد؛ ضمن اینکه برنامه افتتاح فاز اول آن تیرماه سال آینده پیش‌بینی شده است. 

نیاستی با بیان اینکه در تمام حوزه‌ها منابع مالی را صد درصد با توجه به ماه جذب کرده‌ایم گفت: به دنبال این هستیم جزو دانشگاه‌هایی باشیم که علاوه بر جذب صد درصدی منابع، ۱۰ درصد مازاد منابع را هم داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه در ۵۰ ماه اخیر به طور مستمر یک ماه کارانه پزشکان و پرسنل را پرداخت کرده‌ایم که این مبلغ در ماه به ۱۸ تا ۱۹ میلیارد تومان می‌رسد افزود: با وجود اینکه بیمه سلامت و تامین اجتماعی تاخیر چند ماه در پرداخت بدهی داشتند، اما توانستیم در این حوزه عملکرد خوبی داشته باشیم.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی همدان بیان کرد: در خصوص اعتبارات عمرانی نیز تا پایان مهرماه با تمام پیمانکاران تسویه کرده‌ایم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار