رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: ۴٢۴ نفر از اراذل و اوباش نوپا، حاملان سلاح غیرمجاز و توزیع کنندگان مواد مخدر در قالب سومین مرحله اجرای طرح "اقتدار" دستگیر شدند.
کد خبر: ۸۰۸۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲ 24 December 2019

به گزارش تابناک تهران، سردار حسین رحیمی روز دوشنبه در حاشیه برگزاری این طرح در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این طرح با هدف افزایش رضایتمندی شهروندان در تهران با همکاری پلیس امنیت اجرا شد.

وی ادامه داد:  شرارت، قدرت نمایی، فروش مواد و مشروبات الکلی و تهدید در فضای مجازی از جمله جرایم افراد دستگیر شده است که در این ارتباط برای ١٢٩ نفر پرونده اقدامات شرورانه و برای ٣۶ نفر پرونده مربوط به فروش و حمل سلاح تشکیل شده است.

رحیمی با بیان اینکه در این مرحله از طرح ٣١۶ نقطه از جمله محله های خاک سفید، فلاح، یافت آباد و عبدل آباد و پارک ها و تفرج گاه و باشگاه بدنسازی پاکسازی شد اظهار داشت: ١٧٨ قهوه خانه و سفره خانه که پاتوق این اراذل بود بازدید و ۵٣ مورد از آنها پلمب شد ضمن اینکه ۵۱ باشگاه بدنسازی بازرسی و دستور پلمپ بسیاری از آنها صادر  و همچنین ٨٧ پارک و تفرجگاه بازرسی و پاکسازی شد.

وی افزود: در مجموع ۵١ قبضه سلاح جنگی، ٧٢ سلاح سرد، ١١ هزار فشنگ جنگی و مهمات که بیشتر برای عربده کشی و ایجاد رعب و وحشت استفاده می‌شد از این اراذل کشف و بیش از ٣۶ هزار قرص و انواع پودر بدنسازی نیز کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه در این طرح یک باند چهار نفره که عامل تخریب اموال خصوصی و عمومی در محله خاک سفید و فروشگاه جانبو در تهران پارس بودند نیز دستگیر شدند اظهار داشت: عاملان تخریب پمپ بنزین شهید محلاتی که در قالب یک گروه هفت نفره اقدام به تخریب کرده بودند نیز دستگیر شدند.

رحیمی در ادامه گفت: عاملان ایجاد رعب و وحشت در محله ١٣ آبان که یک گروه چهار نفره بودند دستگیر و همچنین عاملان محله گلحصار که در قالب یک گروه هفت نفره اقدام به شرب خمر و شرارت کرده بودند نیز دستگیر شدند.

وی افزود: پلیس با اقتدار با این اشخاص برخورد می کند و  اراذل و اوباش سطح‌ تهران مکلفند خود را به پلیس امنیت و کلانتری های محل اقامت خود معرفی کنند.

رحیمی  با بیان اینکه ٧٠ نفر از این اراذل بین یک تا نه بار سابقه دستگیری و زندان دارند ادامه داد: همچنین یک باند ١١ نفره حمل و خرید و فروش سلاح نیز در این طرح منهدم شدند.

وی افزود: طرح‌های پلیس برای کسانی که برای نوامیس مردم مزاحمت ایجاد می‌کنند با قدرت در حال اجرا است و اولویت کار پلیس برخورد با کسانی است که نظم و انضباط شهر و امنیت شهروندان را به خطر می اندازند.

رحیمی در پایان گفت: تخریب اموال عمومی و ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم خط قرمز پلیس است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار