۱۵ مادر نمونه جزیره قشم به منظور ترویج سیاست‌های افزایش جمعیت و تقویت حس مادری در جامعه تجلیل می‌شوند.
کد خبر: ۸۰۸۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳ 23 December 2019

به گزارش تابناک کیش، 15 مادر نمونه جزیره قشم به‌منظور ترویج سیاست‌های افزایش جمعیت و تقویت حس مادری در جامعه تجلیل می‌شوند.

این آئین روز چهارشنبه یازدهم دی‌ماه به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) از ساعت 9 الی 11:30 دقیقه صبح در تالار وحدت منطقه آزاد قشم برگزار می‌شود.

امام جمعه قشم در این رابطه به خبرنگاران گفت: نفس این کار بسیار ارزنده است و ایجاد انگیزه و تحرک در جامعه را به همراه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام میثم تارم ادامه داد: نقش مادران شهدا در این آئین باید برجسته باشد و برای دستیابی به اهداف، بُعد رسانه‌ای آن نیز مورد توجه قرار بگیرد.

وی افزود: فعالیت سازمان منطقه آزاد قشم در حوزه فرهنگی، مذهبی و اجتماعی نوید بخش ایجاد تحولی رو به پیشرفت در این جزیره است.

امام جمعه قشم تصریح کرد: استمرار روند موجود و تقویت حرکت بر اساس تعهد، تخصص و جامع‌نگری، جزیره قشم را در عرصه فعالیت‌های فرهنگی-اجتماعی به الگویی برای مناطق آزاد کشور تبدیل می‌کند.

کاهش 4.5 درصدی ولادت در قشم

مدیر امور اجتماعی و سلامت سازمان منطقه آزاد قشم نیز اظهار کرد: توجه به جایگاه و تاثیر بانوان در جامعه می‌تواند کشور را در جنگ تحریمی موجود به پیروزی برساند.

زهرافرشته‌ حسین‌زاده‌ سلجوقی افزود: وضعیت اقتصادی، سیاسی و اجتماعی را می‌توان از مهمترین دلایل کاهش 4.5 درصدی ولادت در سال 97 جزیره قشم دانست.

وی ادامه داد: سازمان منطقه آزاد قشم اجرای سیاست‌های تقویت رشد جمعیت را با جدیت دنبال می‌کند که برگزاری آئین تجلیل از مادران نمونه برای تقویت حس مادری و حساس‌سازی جامعه در همین راستا انجام می‌شود.

برچسب ها: مادر ، مادر نمونه ، قشم ، کیش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار