معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه، از معرفی ۱۵ طرح گردشگری استان به سرمایه‌گذاران و کشورهای عضو اکو برای سرمایه‌گذاری خبر داد.
کد خبر: ۸۰۵۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ 15 December 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، اصغر رشنو اظهار داشت: سمپوزیوم فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری باحضور سفرا و نمایندگان کشورهای عضو اکو، مناطق آزاد و هفت استان کشور از جمله کرمانشاه در روزهای 20 و 21 آذر در سالن خلیج فارس مرکز همایش‌های جزیره کیش برگزار شد.

وی، هدف از حضور کرمانشاه در سمپوزیوم جزیره کیش را معرفی پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های گردشگری استان به کشورهای عضو اکو و جذب توریسم در حوزه‌های مختلف عنوان کرد.

معاون سرمایه گذاری میراث فرهنگی استان افزود: کرمانشاه به عنوان پایتخت اکوتوریسم روستایی در سال ۲۰۲۰، توسعه اقامتگاه‌های بومگردی، تبدیل کرمانشاه از معبر گردشگری به مقصد گردشگری، توسعه گردشگری آبی در پیرامون سدها، کریدور گردشگری حدفاصل بیستون و طاق بستان و بیان موانع سرمایه گذاری در استان در تالار گفتگوی این سمپوزیوم برای اعضا تشریح شد.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه‌ها و سمپوزیوم‌ها در حوزه گردشگری یکی از خلاءهایی بود که همیشه جای خالی آن درک می‌شد، بنابراین برگزاری چنین رویدادهایی می‌تواند کمکی در حوزه گردشگری منطقه و بین الملل باشد.

معاون سرمایه گذاری اداره‌کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه اظهار داشت: اهمیت گردشگری بر هیچ کس پوشیده نیست و در شرایط اقتصادی که در آن قرار داریم بهترین جایگزین برای درآمدهای نفتی موضوع گردشگری و جذب توریسم آن هم توریسم خارجی است.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار