ششمین جشنواره تئاتر شهرستان قشم روز شنبه در آیینی با معرفی برگزیدگان این رویداد فرهنگی و هنری به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۷۹۹۸۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴ 24 November 2019

برگزیدگان ششمین جشنواره تئاتر قشم معرفی شدند

به گزارش تابناک کیش، در این جشنواره ۲ روزه چهار نمایش با عنوان های «اِشکَن»، «زخم ماهی ها در قاب شور»، «بازگشت» و «سیاه به رنگ دریا» به روی صحنه رفت.

بر اساس آرای هیات داوران، نمایش «بازگشت» به عنوان اثر برتر برای معرفی به سی و هفتمین جشنواره تئاتر فجر انتخاب شد.

در این جشنواره و در بخش کارگردانی، راضیه بهادری، کارگردان نمایش «بازگشت» به مقام نخست را از آن خود کرد و کمیل جعفری و ابوطالب احدی به ترتیب بابت کارگردانی نمایش‌های «زخم ماهی‌ها در قاب شور» و «سیاه به رنگ دریا» به صورت مشترک به مقام دوم رسیدند.

همچنین ابوطالب احدی برای بازی در نمایش «سیاه به رنگ دریا» به عنوان بهترین بازیگر مرد شناخته شد و عادل گلستانی بابت بازی در نمایش «زخم ماهی‌ها در قاب شور» به مقام دوم رسید.

راضیه بهادری برای بازی در نمایش « بازگشت»  به عنوان بهترین بازیگر زن دست یافت و فریبا عجم قشمی بازیگر نمایش «سیاه به رنگ دریا» و پریا نظری بازیگر نمایش «اشکن» به طور مشترک به مقام دوم رسیدند.

در این جشنواره، جعفر قاسمی برای نمایش «بازگشت» از سوی هیات داوران به عنوان بهترین نویسنده انتخاب شد و کوروش سلمانی نویسنده «زخم ماهی‌ها در قاب شور» نیز دوم شد.

حسن ذاکری بابت موسیقی نمایش «زخم ماهی‌ها در قاب شور» به مقام برتر دست یافت عباس صیادی برای طراحی صحنه نمایش «سیاه به رنگ دریا» به مقام برتر رسید.

در بخش نور نیز هیات داروان حسین ماهکیانی و امید الماسی نیا به ترتیب برای نمایش‌های «زخم ماهی‌ها در قاب شور » و «اشکن» به عنوان مقام برتر معرفی کردند.

مریم صادقی بهمنی برای طراحی لباس نماش «سیاه به رنگ دریا» به عنوان برتر دست یافت و منصور وحدانی برای گریم در نمایش « بازگشت» صاحب عنوان برتر شد.

۳۵۴ عضو انجمن نمایش قشم در قالب ۱۳ گروه به عنوان انجمن ملی فعالیت می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار