پوستر ششمین دوره جشنواره تئاتر منطقه آزاد قشم با حضور حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم رونمایی شد.
کد خبر: ۷۹۹۳۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵ 23 November 2019

به گزارش تابناک کیش، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری این سازمان در حاشیه این مراسم، گفت: ششمین جشنواره تئاتر قشم با چهار اثر در بخش نهایی در روزهای ۳۰ آبان ماه و اول آذر ماه (پنجشنبه و جمعه) برگزار می شود.

مرتضی شیخ زاده ادامه داد: چهار نمایش "زخم ماهی ها در قاب" به نویسندگی کوروش سلمانی و کارگردانی کمیل جعفری، "اشکن" به نویسندگی و کارگردانی امید الماسی، "سیاه به رنگ دریا" به نویسندگی و کارگردانی ابوطالب احدی و "بازگشت" به نویسندگی جعفر قاسمی و کارگردانی راضیه بهادری به بخش اصلی رقابت های این دوره از جشنواره تئاتر قشم راه پیدا کردند.

وی با بیان اینکه این چهار نمایش روز پنجشنبه به روی صحنه می روند، اضافه کرد: برگزیدگان ششمین دوره جشنواره تئاتر قشم روز جمعه با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در محل تالار آیینه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این منطقه، معرفی می شوند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: گیتی قاسمی، سارا توکلی و رضا جوشعار داوری این دوره جشنواره تئاتر منطقه آزاد قشم را برعهده دارند.

به گفته شیخ زاده؛ برگزاری کارگاه آموزشی بازیگری در روز جمعه نیز بخشی از برنامه های جنبی این جشنواره است.

وی ادامه داد: این چهار نمایش پیش از این در تالار آئینه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قشم به مدت پنج روز اجرای عمومی داشته اند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم افزود: سال گذشته برای نخستین مرتبه نمایش "چکامه هایی که حباب می شوند" از جزیره قشم موفق به حضور در سی و هفتمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر فجر شده بود که این موضوع افتخاری برای هنرمندان این منطقه است.

شیخ زاده در پایان خاطرنشان کرد: عامل اصلی موفقیت در حوزه هنر تئاتر جزیره قشم، تامین ایجاد زیرساخت ها و دوره های آموزشی است که به دستور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم طی سال های گذشته ایجاد شده است.

گفتنی است مراسم رونمایی از پوستر ششمین دوره جشنواره تئاتر منطقه آزاد قشم، با حضور حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل این سازمان، مرتضی شیخ زاده معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، علیرضا کمساری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار